گشایش نمایشگاه کاریکاتور روزهای تاریک در کاشان

نمایشگاه کاریکاتور"روز‌های تاریک" همزمان با هفته ملی مبارزه با دخانیات (۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه) و به همت فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در نگارخانه کوشک کمال الملک این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جواد سامانی نژاد، معاون هماهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در این آیین گفت: ۲۰ تابلو کاریکاتور از هنرمندان کاشان در ابعاد ۷۰*۵۰ با موضوع پیشگیری از مصرف دخانیات تا ۳۰ خرداد ماه در معرض دید عموم قرار گرفته است.


وی با تشریح برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته ملی مبارزه با دخانیات و نقش مدیریت شهری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به تغییر ساختار سازمان به برنامه‌های در نظر گرفته شده در حوزه اجتماعی سازمان می‌توان با هم افزایی نهاد‌های متولی در سطح شهر همچون معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اداره بهزیستی بتوان گام مهمی در جهت پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

سید علیرضا مروجی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیز در ادامه آیین افتتاح این نمایشگاه به نقش دخانیات در ایجاد بیماری‌ها تاکیدکرد و گفت: کاهش مصرف دخانیات به رونق تولید سلامت کمک می‌کند.

وی، آموزش خود مراقبتی را به عنوان مهم‌ترین مهارت برای توانمند سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: خودمراقبتی در تمام ابعاد سلامت بویژه در زمینه پیشگیری از مصرف دخانیات دارای نقش بسیار مهم و کلیدی است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری گشایش نمایشگاه کاریکاتور روزهای تاریک در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.