نیرو‌های مسلح یمن: فرودگاه بین‌المللی ابها عربستان فلج شده است

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت فرودگاه ابها هم اکنون فلج شده و فعالیت‌های عادی فرودگاه به ویژه پرواز جنگنده‌ها از آن به طور کامل متوقف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره،  سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از بیش از ۴۰ حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی طی ساعات گذشته به مناطق مختلف یمن و پاسخ امروز رزمندگان یمنی در حملات پهپادی به فرودگاه ابها در جنوب عربستان خبر داد.

 سرتیپ یحیی سریع تصریح کرد: ناوگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شب گذشته تا سحرگاه امروز سه عملیات هجومی پیاپی با پهپاد‌های «قاصف کا-۲» به اجرا در آوردند و در این سه عملیات، فرودگاه بین المللی ابها را بمباران کردند.

سریع افزود: در این حملات، پهپاد‌ها با دقت بسیار بالا اهداف از پیش تعیین شده را هدف قرار دادند؛ به طوری که فرودگاه بین‌المللی ابها هم اکنون فلج شده است و فعالیت‌های عادی فرودگاه - به ویژه به پرواز در آوردن جنگنده‌ها برای بمباران مناطق یمن - به طور کامل متوقف شده است.

سرتیپ سریع همچنین ادامه داد: عملیات دفاعی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نه تنها ادامه خواهد یافت بلکه با افزایش تجاوز‌های رژیم سعودی بر حجم این عملیات نیز افزوده خواهد شد.

گفتنی است در دو روز گذشته جنگنده‌های رژیم سعودی در ۴۱ حمله هوایی مناطق مختلفی از خاک یمن را بمباران کردند که بر اثر این تجاوز‌ها شماری از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
یا سیدی یحیی السریع : قال الله تعالی فی کتابه القرآن الکریم:" عزت و عظمت از آن خداوند است."
و خداوند عزت و عظمت را به هرکس که بخواهدو
اراده کند می بخشد هم اکنون بر خلاف بعضی از حکام عرب که عظمت و شرف و غیرت خود را رایگان به گاوچران غرب وحشی فروخته اند و مدال""گاو شیرده""را گرفته اند ملت شهیدپرور و رزمندگان غیور و با شرف یمن با اتکال و توکل بخداوند و گوش به فرمان فرماندهان و مسئولان خود یکه و تنها مقابل چندین کشور اروپائی - عربی - غربی و عبری مردانه ایستادگی کرده و درست برای ما درس تاریخ را تکرار میکنند که چگونه؟ ایران به تنهائی و با توکل به خداوند و تقدیم خون شهداء رزمنده اش با 48 کشور متحد و پشتیبانی کننده از صدام حسین در هشت سال جنگ با ایستادگی و مقاومت پیروز شد...............به تمام مسئولین عالی رتبه و سید بدرالدین الحوثی و علی الحوثی.......فرماندهان شجاع و غیور و مومن یمن سلام و درود و تحیت می فرستیم فقط ما درک میکنیم که شما در حال حاضر در چه اوضاع و احوالی هستید چون همانطور که در صدرالاشاره آمد ما 8سال با همین کیفیت و اوضاع تحمیل شده بر کشور یمن با صدام حسین جنگیدیم از خداوند نصرت و پیروزی برای رزمندگان و مسئولین عالی رتبه سیاسی و نظامی کشور مظلوم یمن را خواستاریم......به هیچ وجه در مقابل دشمن کوتاه نیائید پیروزی شما قطعی است زیرا هم خداوند وعده پیروزی حق بر باطل را در کتاب قرآنش داده است و هم 2سید عالی مرتبه و عزیز از سلاله زهرای اطهر(س) یعنی آیت الله امام سیدعلی خامنه ای ولی امرمسلمین جهان و عزیز نور چشم عرب شیخ حسن نصرالله که هر دوی این عزیزان بنا بر آیات و مستندات قرآنی این پیش بینی ها را کرده اند......پس یقیناً یقیناً خون شهداء یمن بر شمشیر پیروز است....
آخرین اخبار