رندر جدید ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد +تصاویر

به تازگی تصویر رندر بوگاتی دیوو با موتور جلو منتشر شده که می‌تواند ایده خوبی برای تولید توسط بوگاتی باشد.

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته میلادی بود که بوگاتی از مدل جدید و جذاب خود با نام دیوو رونمایی کرد، این مدل یک خودرو اسپرت با جای گیری موتور وسط است که با طراحی جذاب و بسیار زیبایی دارد و می‌تواند جانشینی برای بوگاتی شیرون باشد.

به تازگی رندر نسخه جدید این اتومبیل با موتور جلو منتشر شده است (تصویر زیر)، جا‌به‌جایی پیشرانه از پشت صندلی به جلو خودرو چالش‌های خاص و دشواری را دارد که بوگاتی برای ساخت این مدل باید آن را پشت سر بگذارد، البته خودرو از نظر طراحی تفاوت چندانی نداشته و همچنان محسور کننده است.

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد

یک نکته مهم در مورد طراحی بوگاتی دیوو، رنگ‌بندی متفاوت آن است، طراحان بوگاتی در این مدل از رنگ آبی به درستی استفاده کرده‌اند و این مورد نقش بسزایی در جذابیت این اتومبیل دارد. هایلایت رنگ آبی کمرنگ در نقاط مختلف بدنه به زیبایی کار شده و علی‌رغم استفاده از رنگ مشکی و قرمز، ظاهر شرور و تحاجمی خودرو را حفظ کرده است. این طراحی و رنگ‌بندی در رندر جدید منتشر شده از بوگاتی دیوو نیز به‌چشم می‌آید.

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد

رین پریسک، طراح و مهندس خودرو که به رندرهای جذاب و متفاوتش در میان طرفداران صنعت خودرو بسیار محبوب است، در رندر جدید خود از بوگاتی پیشرانه این اتومبیل را به جلو منتقل کرده است، این نوع طراحی خودرو در چندین سال اخیر توسط بوگاتی انجام نشده و آخرین طراحی بوگاتی به این شکل، به سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد.

البته نمی‌توان اطمینان داد که بوگاتی این طرح را عملی کند، اما در هر صورت دیوو با پیشرانه جلو، ایده بسیار جالبی است، طبق رندر این مدل، اتاق کمی عقب‌تر از مدل اصلی است و کاپوت کشیده‌تر شده، با چنین طراحی بوگاتی دیوو می‌تواند به رقیبی سرسخت برای شورولت کوروت C7 تبدیل شود.‌ در طراحی جدید اسپویلر و چراغ‌های منحصر‌به‌فرد مدل اصلی نیز تغییر پیدا کرده است.

اما مدل بوگاتی دیوو اصلی دارای پیشرانه ۸.۰ لیتری با توربوشارژ چهارگانه و ۱۶ سیلندر با چینش W شکل است که قدرت خروجی آن به ۱۴۷۹ اسب‌بخار می‌رسد. نیرو با سیستم انتقال هفت سرعته کلاچ دوگانه به چهار چرخ هدایت می‌شود، نهایت سرعت این مدل ۳۸۰ کیلومتر در ساعت است که با ۴۲۰ کیلومتر در ساعت بوگاتی شیرون اختلاف زیادی دارد.

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو منتشر شد

بوگاتی اعلام کرده که تنها ۴۰ نسخه از این مدل تولید خواهد شد، تمامی ۴۰ مدل قبل از رونمایی به فروش رفته و در سال ۲۰۲۰ نیز تحویل داده خواهد شد. قیمت این مدل بیش از ۵ میلیون یورو است.


بیشتر بخوانید: تویوتا همه را بهت زده کرد + تصاویر


انتهای پیام/

رندر جدید از ابرخودرو بوگاتی دیوو

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شادان
۱۵:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
اوووووووووووووووف
آخرین اخبار