۸۴ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اهدا ۸۴ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی با مشارکت روحانیون و مساجد استان خبر داد.

۸۴ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شدبه گزارش     گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عصر امروز سه شنبه در آیین اهدای ۸۴ جهیزیه که با همکاری روحانیون و مساجد استان کرمانشاه تهیه و تدارک دیده شده است، اظهار داشت: این خدمات تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و مجموعه های زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری خدمات زیادی تاکنون ارائه کرده است، افزود: این خدمات بیشتر در راستای خدمت رستانی به مناطق محروم و دور افتاده بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کل جهیزیه هایی که به واسطه روحانیون و مساجد در سراسر کشور تهیه شده ۱۰۰۰ جهیزیه است که سهم استان کرمانشاه در این راستا ۸۴ مورد حدود ۱۲ قلم از ضروریات زندگی برای زوج های جوان تعریف شده است.

حجت الاسلام قبادی تاکید کرد: از خیرین تقاضا می شود جوانان را در ۲ امر مقدس ازدواج و اشتغال حمایت کنند تا در استان کرمانشاه شاهد افزایش آمار ازدواج باشیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

خیرین جوانان را در ۲ امر مقدس ازدواج و اشتغال حمایت کنند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.