نماینده مردم تبریز:

پایه پیشرفت کشور‌ها شرکت‌های دانش بنیان است

شهاب الدین بی مقدار گفت: معتقدم باید به شرکت‌های دانش بنیان کمک‌های بلاعوض داده شود که کار‌ها را پیش ببرند.

پایه پیشرفت کشور‌ها شرکت‌های دانش بنیان استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در سومین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه تهران (حاما) با بیان اینکه نماینده مجلس باید برای مردم کار کند، اظهار کرد: اعتقادم این است که مجلس باید ملی باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه به جوانان باید میدان داده شده و به آن‌ها اعتماد کرد، افزود: نماینده مجلس باید برای مردم در صحنه حضور پیدا کند و تعهد دهد که فقط در شغل نمایندگی مشغول فعالیت باشند.

وی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه دانش بنیان ایران در تبریز تاسیس شده است، افزود: این کارخانه در چند سال آینده شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ را پشت سر خواهد گذاشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه پایه پیشرفت کشور‌ها شرکت‌های دانش بنیان است، افزود: معتقدم باید به شرکت‌های دانش بنیان کمک‌های بلاعوض داده شود که کار‌ها را پیش ببرند.

وی اضافه کرد: متاسفانه بروکراسی در ایران زیاد است  اما شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند کمبود‌ها را جبران کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه کارآفرینی را با جدیت پیگیر هستم، تصریح کرد: جوانان در دانشگاه‌ها با اعتماد به نفس بار نمی‌آیند و استعداد بالایی دارند.

بی مقدار با بیان اینکه شرکت‌های دیگری در زمینه دانش بنیان در تبریز فعالیت داشته و موثر هستند، خاطر نشان کرد: پیشنهاد فراکسیون حمایت از قطعه سازی را داده و مذاکراتی با وزیر صنعت و معدن و کار داشتم. بانک مرکزی قرار بود ۸۵۰ میلیون دلار اعتبار ارزی به قطعه سازی اختصاص دهد، اما به تعهد خود عمل نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار