مالک باشگاه نساجی مازندران:

از نظر امکانات از خیلی تیم‌های دیگر جلوتر هستیم/ با پول قرارداد ولسیانی می‌توانیم ۵، ۶ بازیکن بومی درجه یک جذب کنیم

صنیعی فر گفت: شرایط باشگاه نساجی از نظر امکاناتی و میزان پرداختی‌ها به بازیکنان، از خیلی تیم‌های دیگر بهتر است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد صنیعی فر درگفت گویی رادیویی اظهار کرد: نمی خواهم خیلی درباره فصل قبل صحبت کنم اما واقعیت این است که شرایط تیم ما و میزان پرداخت هایمان از سایر تیم های لیگ و شاید حتی از تیم های پایتخت نیز بهتر بود. وقتی که تیم های پایتخت درگیر بازی های آسیایی بودند، دغدغه شان داشتن یک زمین تمرین مناسب بود اما نساجی یک زمین بسیار مجهز و مناسب به نام کارگران داشت که به طور کامل در اختیار باشگاه بود.

بنابراین از نظر امکاناتی عقب نبودیم و تنها درخواستی که از مسئولان استانی داشتیم این بود که توجه بیشتری به تنها نماینده مازندران در لیگ برتر بکنند. البته دنبال کمک مالی نیستیم، زیرا می‌دانیم که منابع مالی محدود است و فقط می‌خواهیم از نظر سخت افزاری مشکل نداشته باشیم و مانند یک تیم حرفه‌ای به کارمان ادامه دهیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران درباره سرمربی فصل آینده این تیم و دلیل جدایی ولسیانی بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته نساجی اظهار کرد: برای فصل بعد با ۳ مربی داخلی، وارد مذاکره شدیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و توصیه‌های فدراسیون مبنی بر این که حتی الامکان از مربیان داخلی استفاده شود، تصمیم گرفتیم هدایت تیم را در فصل بعد به یک مربی داخلی بسپاریم. در رابطه با ولسیانی نیز باید بگویم که وقتی این بازیکن را جذب کردیم هر دلار ۶ هزار تومان قیمت داشت که الان دلار بیش از دو برابر این مبلغ قیمت دارد و از آنجایی که نمی‌توانستیم قراردادش را تمدید کنیم، تصمیم گرفتیم به همکاری با او پایان دهیم. زیرا با پول ولسیانی می‌توانیم ۳، ۴ بازیکن بومی درجه یک جذب کنیم.

صنیعی فر با ابراز علاقه به جذب بازیکنان بومی برای نساجی عنوان کرد: در صدد هستم تا آنجایی که می‌شود از بازیکنان بومی برای نساجی جذب کنم، زیرا این تیم برای مردم شمال است و در تیم‌های دیگر لیگ برتر نیز بالای ۵، ۶ بازیکن شمالی هستند. تمام رده‌های ما در لیگ‌های دسته یک و دو بودند، اما اکنون همه‌ی آن‌ها در لیگ برتر هستند که باید از آن‌ها حمایت کنیم و باید به پتانسیل‌های فوتبال مازندران توجه بیشتری شود.

وی درباره آمار اعلام شده راجع به بدهی‌های باشکاه نساجی، گفت: بیشتر طلبکاران باشگاه نساجی طلبشان به ۷، ۸ سال گذشته بر می‌گردد، یعنی زمانی که باشگاه دست ما نبود و ما تا آنجایی که توانستیم این بدهی‌ها را پرداخت کردیم. در این مدت ریالی بدهی نداشتیم. با تمام بازیکنان خارجی تسویه کامل کردیم و تنها ۴۰ درصد از پرداختی بازیکنان داخلی مان باقی مانده است.
نمیدانم صحبت‌های مبنی بر خرید امتیاز باشگاه از کجا می‌آید، در حالی که واگذاری و انتقال امتیاز باشگاه مجاز نیست و گذشته از آن، حیف است که با وجود چنین هواداران پرشوری، امتیاز تیمی مانند نساجی منتقل شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار