ملت ایران گوش به فرمان ولایت و رهبری است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت : امروز ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی مصمم‌تر از هر زمان دیگری گوش به فرمان ولایت و رهبری است و مسئولان نیز آماده عملیاتی کردن منویات ایشان هستند.

 به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی استان گفت : ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسیده و در تمام این سال‌ها دشمنانش قصد ضربه زدن به این انقلاب و نظام را داشته اند.

وی گفت : با تمام تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های منسجم دشمنان، کوچکترین خدشه‌ای به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشده و این ماندگاری در برابر هجوم‌های دشمن تنها به خاطر یک مسئله بوده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این مسئله همان ولایت فقیه است، یادآور شد: وجود رهبرانی مقتدر و شجاع همانند امام راحل (ره) و سپس مقام معظم رهبری به عنوان خیمه و ستون انقلاب دشمنان را از دست یابی به اهدافشان بازداشته است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: هدایت‌های پیامبرگونه رهبران فرزانه انقلاب باعث شده تا کشتی انقلاب از تمام پیچ و خم‌های ایجاد شده به سلامت عبور کند و با اقتدار مسیر توسعه و پیشرفت خود را بپیماید.

وی همچنین به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن اشاره و تصریح کرد: در این دیدار مهم، معظم له پیام ملت ایران را به مقام ارشد ژاپن که قصد میانجیگیری برای مذاکره میان ایران و آمریکا را داشت به وی ابلاغ و صراحتا عنوان کردند که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد بوده و این موضوع را بار‌ها ثابت کرده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما هیچ وقت تجربه تلخ مذاکره چندسال پیش با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد و استوار و قاطع روی پای خود خواهیم ایستاد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه در پایان همچنین با تبریک انتصاب سردار جاویدان به عنوان رئیس پلیس استان، از تلاش‌ها و زحمات سردار امان اللهی فرمانده سابق قدردانی کرد .

 

 

انتهای پیام/د

ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی مصمم‌تر از هر زمان دیگری گوش به فرمان ولایت و رهبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار