پیش فروش قبر در آرامستان جدید شهرکرد منعی ندارد

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: پیش فروش قبر در آرامستان جدید این شهر منعی ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه پیش فروش قبر در آرامستان جدید این شهر منعی ندارد گفت: این امر نیازمند مصوبه شورای شهر بود که در حال حاضر مصوبه آن به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: اشکالاتی در این مجموعه وجود دارد که شرکت طراح با وجود دریافت حق‌الزحمه برای پاسخ به این نواقص حاضر نشد.

رئیسی با بیان اینکه ساخت این آرامستان طی دو مرحله انجام شد اضافه کرد: مرحله اول این طرح حدود ۱۸ سال پیش مربوط به ساخت و ساز غسالخانه بود که پس از آن اجرای طرح به مدت ۴ سال راکت ماند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: در مرحله دوم طراحی کل مجموعه بر اساس بازدید از چند شهر مانند اصفهان و قم آغاز شد.

رئیسی با اشاره به برخی از مشکلات این آرامستان از جمله وسایل حمل و نقل عمومی و پارکینگ، اضافه کرد: در روز‌های ابتدایی بهره برداری از این آرامستان به دلیل مشکلات تداخلات مراسمات با یکدیگر مقرر شد تا حل مشکل سه قطعه برای دفن اموات اختصاص یابد.

وی از احداث سالنی برای برگزاری مراسمات یادبود اموات در آرامستان جدید شهرکرد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با احداث این سالن از ترافیک شهر کاسته و وحدت رویه ایجاد می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه طراح این مجموعه باید جوابگوی مشکلات موجود برای مردم باشد، گفت: اشکالاتی در این مجموعه است که شرکت طراح باوجود دریافت حق‌الزحمه برای پاسخ به این نواقص حاضر نشده است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه برای هزینه‌های کفن و دفن مبلغی توسط شورای شهر مصوب شده است ادامه داد: در صورتی که اموات تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشد این مراحل بدون دریافت مبلغی انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ف

آرامستان جدید شهرکرد نواقص دارد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.