مشکل عجیب پیش روی وزنه برداران نوجوان ایران

اردوی تیم ملی نوجوان وزنه برداری ایران به دلیل کمبود سالن تمرین به ۲ بخش تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز یکشنبه هفته جاری تمرینات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. پیش از این اسامی نفرات دعوت شده به این اردو اعلام شد، اما بعد از آن ملی پوشان برای حضور در این اردو به ۲ گروه تقسیم شدند.

در گروه اول فرهاد اکبری، محمدپورحسن، رضا باغی، نیما فرزنگار، علی کشتکار، علیرضا منصوری، کوروش پیری، علیرضا معینی، سپنتا حاکم زاده و محمدمسعود ممیوند افرادی هستند که تمرینات خود را از ابتدای این هفته تا ۲ تیر زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کنند و ‏محمدتوفیق پوزش‏، حسین رمضان نژاد، مسعود نصرتی، حسن عمادی، علیرضا عباس‌پور، مجتبی موسویان، علی زیدی، پوریا اسکندرزاده و علیرضا اسفندیاری ۹ نفر دعوت شده گروه دوم هستند که تمرینات خود را از ۲ تا ۸ تیر ماه در کمپ تیم‌های ملی وزنه برداری ادامه می‌دهند.

اما علت این که تمرینات تیم ملی نوجوانان به ۲ گروه تقسیم شده کمبود سالن تمرین در کمپ تیم‌های ملی اعلام شده است.

در حال حاضر تمرینات تیم ملی بزرگسالانِ مردان و بانوان ایران در کمپ تیم‌های ملی واقع در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است و به همین دلیل تمرینات وزنه برداران نوجوان به ۲ گروه تقسیم شده است.

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران از ۲۸ مهر ماه تا ۵ آبان در بازی‌های قهرمانی آسیا در کشور کره شمالی حاضر خواهد بود که البته شنیده می‌شود این تیم با نفرات کامل در این بازی‌ها شرکت نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

تداوم حواشی در وزنه برداری پس از مشخص نشدن زمان انتخابات

ورود بهداد سلیمی به مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری

تاریخ آغاز لیگ برتر وزنه برداری مشخص شد


انتهای پیام/

کمبود سالن تمرین برای تیم ملی نوجوانان وزنه برداری دردسرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار