رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پلمب ۳۴۱ قهوه خانه و باشگاه بدنسازی متخلف در پایتخت

سردار رحیمی از پلمب ۳۴۱ قهوه خانه و باشگاه بدنسازی در پایتخت خبر داد.

دستگیری ۳۶۶ نفر از اوباش پایتخت در طرح برخورد با شرورگران محلات تهران/ پلمپ ۳۴۱ قهوه خانه و باشگاه بدنسازی که پاتوق مزاحمان و اراذل شده بودندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در حاشیه اولین طرح سراسری دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس محلات در پایتخت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح توسط همکارانم در پلیس امنیت عمومی آغاز و انجام شد.

وی افزود: کنترل واحد‌های صنفی، قهوه خانه‌ها و باشگاه‌های بدن سازی و پارک‌ها و سایر نقاط سطح شهر در این طرح انجام شد و ۲۵۰ پرونده تشکیل شد و ۱۴۲ پرونده در خصوص شرارت درگیری عربده کشی قدرت نمایی و ضرب و جرح بوده و ۸۲ پرونده در خصوص مزاحمان نوامیس و ۲۶ پرونده در خصوص تهیه مشروبات بوده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۳۶۶ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات و حاملان سلاح سرد و گرم و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح ۲۹۱ محله پاکسازی شد که شامل ۱۷۱ قهوه خانه، ۲۰ باشگاه بدنسازی و ۶۶ پارک آلوده و ۳۴ محله و خیابان بوده است.

رییس پلیس پایتخت گفت: در ماه رمضان بیش از ۳۰۰ قهوه خانه، رستوران و محلاتی که تبدیل به پاتوق اراذل و اوباش شده بودند به همراه ۴۱ باشگاه بدنسازی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شدند، اظهار کرد: اکثر دستگیر شدگان دارای سن کم بودند و ۲۶ سال تا ۳۰ سال بودند و افراد زیر ۱۸ سالی که دستگیر شدند با گرفتن تعهد از آن‌ها تحویل خانواده‌هایشان شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: فرحزاد، ستارخان، تهرانپارس، خاک سفید وحیدیه، نظام آباد، بی سیم، خزانه، نازی آباد، یاخچی آباد، فلاح، سیزده آبان، دولت آباد و چنت آباد از محدوده‌های پاکسازی در این طرح بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تمام پارک‌های پایتخت بین‌کلانتری‌های ما تقسیم بندی شده است به محض حضور و مشاهده معتادان متجاهر و خرده فروشان و اراذل و اوباش مراتب را به پلیس گزارش دهند تا برخورد‌های لازم انجام شود.

پلمپ ۳۴۱ قهوه خانه و باشگاه بدنسازی متخلف در پایتخت

پلمپ ۳۴۱ قهوه خانه و باشگاه بدنسازی متخلف در پایتخت

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار