مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور از برگزاری سومین لیگ بین المللی ستارگان بورس خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور امروز در ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به برگزاری سومین دوره از مسابقات لیگ ستارگان بورس، گفت: این دوره از مسابقات لیگ ستارگان بورس به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و تاکنون ۵ تیم خارجی از کشورهای ترکیه، عراق، سوریه، و عمان و ۵۰ تیم داخلی برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده اند.


فلاح اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این مسابقات افزایش عمق بازار سرمایه است. این نوع فرهنگ سازی‌ها سبب می‌شود که دانشگاهیان که مدیران آینده کشور هستند با بازار سرمایه بیشتر آشنا شوند.


مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس ادامه داد: دانشجویان رشته‌های مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد باید با بازار سرمایه آشنا باشند در عین حال فارغ از اینکه رشته دانشجویان چیست آنها می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. این موضوع سبب می‌شود که دانشجویان در رشته‌ای مختلف بیشتر با بازار سرمایه آشنا شوند.


وی در زمینه ضرر شرکت کنندگان در این مسابقات نیز گفت: اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای شرکت کنندگان در این مسابقات در نظر گرفته شده است که حد ضرر شرکت کنندگان ۱۵ درصد است؛ و اگر گروهی بیش از ۱۵ درصد ضرر کند از دور مسابقات خارج خواهد شد. البته سود احتمالی که افراد از این معاملات کسب می‌کنند به خودشان تعلق می‌گیرد.

فلاح افزود: لیگ بین المللی ستارگان بورس از ۱۵ تیر ماه تا آخر مرداد برگزار می شود و از میان شرکت کنندگان ۳ تیم برتر انتخاب خواهد شدو

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور همچنین از برگزاری سومین جشنواره ملی بورس و رسانه نیز خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ تیر ماه است.

فلاح گفت: سال 1396 و در اولین سال برگزاری جشنواره بورس و رسانه ۱۲۰ نفر با ۳۰۰ اثر و در سال دوم ۱۹۰ نفر با ۷۰۰ اثر در این جشنواره شرکت کرده بودند که پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان و آثار باشیم‌.

 

انتهای پیام/م

برگزاری سومین لیگ بین المللی ستارگان بورس

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.