به مناسبت هفته قوه قضاییه:

اجرای بیش از ۲۰ برنامه در دادگستری یزد

مدیرکل دادگستری استان یزد گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه‌ های اجرائی و قضایی استان یزد به مناسبت هفته قضاییه، فضای سایبری در قضا را آموزش دیدند.

دهشیری، مدیر کل دادگستری استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی و قضایی استان یزد به دعوت اداره کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، فضای سایبری در قضا را در کارگاه یک روزه با اعطای گواهی آموزش دیدند.

مدیر کل دادگستری یزد دانستن مسائل قضایی در فضای مجازی را امری مفید برای مدیران روابط عمومی‌های استان بیان کرد و افزود: هدف از دعوت و برگزاری این کارگاه آشنایی بیشتر با فضای مجازی، واقعیت‌ها و آسیب‌های مالی و روانی آن در جامعه است.

دهشیری در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌ های اجرائی و قضایی استان یزد آنها را چشم، گوش و زبان مدیر و سازمان اداره دانست و افزود: شما می‌توانید چهره شفاف سازمان را به مردم ارائه دهید.

مدیر کل دادگستری استان یزد همچنین علاوه بر تعامل روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه ایجاد تفاهم بین کارمندان اداره را امری مهم دانست.

دهشیری با اشاره به هفته قوه قضاییه از اول تا هفتم تیرماه گفت: بیش از ۲۰ برنامه در دستور کار اداره کل دادگستری استان یزد قرار گرفته است.

وی با گرامی داشتن یاد آیت الله دکتر شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی، داشته‌های کنونی این قوه را مدیون مدیریت مقتدر ایشان عنوان کرد و افزود: مدیریت در اول انقلاب و بازار پرهیاهوی آن زمان بسیار سخت بوده است.

انتهای پیام/ص

فضای سایبری به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و قضایی آموزش داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار