قائم مقام کمیته امدادکشور خبر داد؛

کمیته امداد ایجاد کننده یک سوم تمام شغل های کشور

قائم مقام کمیته امداد گفت: ۴۲۰ هزار شغل در سال گذشته ایجاد شد که یک‌سوم آن نزدیک به ۱۵۰ هزار شغل توسط کمیته امداد ایجادشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدامیرمنصور برقعی قائم مقام کمیته امدادکشور در آغاز سفر یک‌روزه خود به استان سمنان و در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه در سال ۹۷ بیش از یک‌سوم تمام شغل‌های ایجادشده در سال گذشته متعلق به کمیته امداد بوده است، گفت: ۴۲۰ هزار شغل در سال گذشته ایجاد شد که یک‌سوم آن نزدیک به ۱۵۰ هزار شغل توسط کمیته امداد ایجادشده است.

وی افزود: اشتغالزایی برای مددجویان همواره مسئله مهمی بوده که از آن غفلت نشده و در همین راه وام‌های ۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان اشتغال کمیته امداد در سال گذشته داده‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد کشور بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که ۷۰۰ هزار طرح اشتغال جاری در کشور وجود دارد که طبق برآورد‌ها پنج هزار میلیارد تومان از این محل به زندگی مردم تزریق‌شده و توانسته اثرگذاری خوبی در بین مردم داشته باشد.

وی حمایت از محرومان و ایجاد اشتغال برای مددجویان را دو رسالت کمیته امداد دانست و ابراز کرد:

برقعی ابراز کرد: ۸۵۰ هزار اشتغال جدید در این برنامه پیش‌بینی‌شده که در سال سوم آن، کمیته امداد از این تعهدات پیش است و از سوی دیگر باید گفت تسهیلات اشتغال نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد با مصوبه دولت از ۲۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

انتهای پیام / م

صحبت های قائم مقام کمیته امداد در سمنان

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.