سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت:

صداوسیما نقش مهمی در سیاستگذاری اوقات فراغت دارد/ رئیس جمهور دستور داد در تمامی فرودگاه‌ها، گردشگران خارجی بدون مُهر فیزیکی و ثبت در پاسپورت به ایران بیایند

صداوسیما نقش مهمی در سیاستگذاری اوقات فراغت دارد
ربیعی گفت: صداوسیما نقش مهمی در این موضوع دارد و رئیس صداوسیما گزارشی درباره این موضوع ارائه دادند.
 
به گزارش خبرنگار  حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت درحاشیه جلسه هئیت دولت با اشاره موضوعات بررسی شده در جلسه امروز، اظهار کرد: امروز رئیس جمهور به وزرا و معاونین تاکید کردند که برنامه گفتگو با مردم را ارتقا دهند و در جلسه بر ارتباط مستقیم با مردم تاکید شد.

ربیعی ادامه داد: بحث اوقات فراغت از محور‌های مهم جلسه امروز بود و باید سیاستگذاری مناسبی داشت؛ صداوسیما نقش مهمی در این موضوع دارد و رئیس صداوسیما گزارشی درباره این موضوع ارائه دادند و وزارت آموزش و پرورش مامور شدند که برنامه‌های خود برای ایام اوقات فراغت دانش آموزان تدوین کنند و به هیئت دولت ارائه کنند.
 
ربیعی با اشاره به جذب گردشگر به کشور اظهار کرد: برای جذب بیشتر گردشگران خارجی و به‌لحاظ اینکه آمریکا برنامه‌های تروریستی اقتصادی را اعمال می‌کند و هر کس را که به ایران می‌آید، به نحوی این افراد ممکن است بترسند و مورد تحریم‌های جاری آن‌ها قرار بگیرند.

وی افزود: رئیس جمهور دستور داد در تمامی فرودگاه ها، گردشگران خارجی بدون مُهر فیزیکی و ثبت در پاسپورت به ایران آیند.

ربیعی ادامه داد: این اتفاق می‌تواند گردشگر بیشتری را به ایران بیاورد و افراد بتوانند به راحتی به ایران سفر کنند و قرار شد تمهیدات آن به زودی در فرودگاه‌های کشور اجرایی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز مصوبه‌ای برای جانبازان و معلولان داشتیم مبنی بر اینکه کسانی که جانباز ۷۰ درصد هستند برای واردات خودرو مشمول شرایط سال ۸۷ می‌شوند و ۵۰۰ دستگاه خودرو به آنان داده می‌شود و این افراد از هزینه شماره گذاری، عوارض، گمرک و اسقاط معاف هستند.
 
ربیعی تأکید کرد: در این جلسه در مورد مسائل مختلف سیاست خارجی، مباحثی از سوی رئیس جمهور صورت گرفت.
 
سخنگوی دولت با اشاره به آتش سوزی جنگل‌ها گفت: بخش اعظمی از آتش‌سوزی‌ها نتیجه بارندگی‌های زیاد این ماه‌های اخیر بوده که سبب رشد علف‌ها شده و با خشک‌شدن آنها، احتمال احتراق‌شان با گرم‌ترشدن هوا افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: وزارت دفاع، سازمان مدیریت بحران، سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور وظیفه پیدا کردند که برای پشتیبانی از خاموش‌کردن آتش در جایی که امکان عبور انسان نیست کمک کنند و با هلی‌کوپتر آتش را خاموش سازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
از اقاى ربيعى بعيد بود با اينهمه سوابق علمى و دانشگاهى و وزارتى حالا كارش اين شده كه بگويد رييس جمهور دستور داده توريست بدون ثبت در گذرنامه وارد ايران شود حالا چه اتفاقاتى بيافتد و سوء استفاده هايى از اين بخشنامه بشود خدا ميداند
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
با کدوم برنامه هاش
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
فقط حداکنه جاسوس ها به عنوان گردشگر وارد نشن
با این روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
واقعا دیکه چی میشه گفت . کم جاسوس به اسم گردشگر میومدن که حالا دیگه کارشون راحت تر شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
با این روش ارز بیشتری وارد ایران میشه و خیلی خوبه
مسافران خارجی دلار و یوروی بیشتری وارد ایران میکنند و تراز مالی ایران به بالاتر میره البته ناچیز ولی بازم خوبه اینطوری پیش بره دلار تا مرز 10 هزار تومن میاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
نه بابا...

جدی میگی یعنی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
خوش به حال گردشگران خارجی هم بدون مهر پاسپورت میان و هم با دلار ۱۳هزارتومنی . با هزار دلار ناقابل کل ایرانو میگردند بازهم اضافه براشون میمونه اونوقت ما یه شمال نمیتونیم بریم با این گرونی ارزش ریال چقدر پایین اومده . علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
آره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
خوش به حال گردشگران خارجی
آخرین اخبار