بوشهر نخستین سند توسعه دانش بنیان را تدوین کرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نخستین سند توسعه دانش بنیان استان‌ها در کشور در بوشهر تدوین شده که نشان از خواست و اراده مسئولان استان بوشهر در این زمینه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی امروز در نشست با استاندار بوشهر افزود: در اجرای سند توسعه دانش بنیان باید به اولویت‌ها و نیاز‌های استان توجه شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر از یکپارچگی شهروندان بومی برخوردار است و باید به این موضوع در سند توسعه توجه ویژه شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: در این شرایط که به علم و فناوری نیاز مبرم داریم مدیریت دانش و رویکرد مدیریت دانش بنیان باید سرلوحه کار قرار گیرد.

حجت الاسلام عاملی بیان کرد: ایرانیان مردمی نوگرا هستند و پیشرفت را دوست دارند و همه این‌ها نشان از ظرفیت بالای علمی در کشور است.
وی با اشاره به اهمیت توجه به توسعه دانش بنیان تاکید کرد: با این شرایط باید وارد بازار رقابت بین المللی شویم در غیراین‌صورت از مسیر پیشرفت خارج می‌شویم.

استاندار بوشهر نیز گفت: اینکه بوشهر به عنوان استان نخست در تصویب و تدوین سند توسعه دانش بنیان مطرح است جای خرسندی است و این استان تدوین سند گام دوم انقلاب را هم با جدیت شروع کرده و امیدواریم در این زمینه هم پیشرو باشیم.

عبدالکریم گراوند افزود: تدوین سند دانش بنیان در حوزه اقتصاد و توسعه می‌تواند آغازی خوب برای رونق تولید و اشتغال باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف بیان کرد: با وجود ظرفیت‌های مهم در عرصه دریا، کشاورزی، زیست فناوری و دیگر عرصه‌ها می‌توانیم نه تنها در عرصه نفت و گاز بلکه در سایر موضوعات هم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی و بین المللی داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

مدیران به توسعه دانش بنیان توجه کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.