خانه گردشگری سلامت در اردبیل افتتاح شد

در حاشیه اجلاس اکو و برای اولین بار در کشور خانه گردشگری سلامت با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در محل یکی از خانه‌های تاریخی اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گفت: تشکیل کمیته مشورتی گردشگری سلامت و جذب و دعوت از استارت آپ های حوزه گردشگری سلامت از جمله برنامه های ما در خانه گردشگری سلامت استان خواهد بود.

وی با اشاره به اولویت دار بودن جذب و تعامل با سرمایه گذاران بخش گردشگری سلامت از برگزاری دوره های آموزشی در راستای گردشگری سلامت در استان اردبیل خبر داد.

فرشی رسیدگی به امور اتباع منطقه قفقاز را جزء مهم ترین اولویت های اداره کل در این حوزه خواند و افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات گردشگران سلامت اتباع خارجی در برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان قرار دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این اقدامات در راستای تقویت صنعت گردشگری سلامت استان اردبیل می باشد و نیازمند حمایت سایر دستگاه های مرتبط با این حوزه است.

انتهای پیام/ع

تقویت صنعت گردشگری سلامت در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.