ورزشگاه تختی جم به تغییرات اساسی نیاز دارد

رئیس هیات فوتبال جم گفت: ورزشگاه تختی مشکلاتی دارد و سخت‌افزار ورزشگاه نیازمند تغییرات اساسی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فدراسیون فوتبال روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد برخی از ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری اگر به مرز استاندارد نرسند، میزبانی از آن تیم‌ها گرفته خواهد شد.

نام ورزشگاه تختی جم (ورزشگاه تیم پارس جنوبی جم) نیز در این فهرست به چشم می‌خورد. نبود هتل و نداشتن صندلی، از مهم‌ترین عواملی است که میزبانی جمی‌ها را تحت شعاع خود قرار داده است.

یکی از ضرورت‌های میزبانی در لیگ برتر، وجود هتل است که جم از آن بی‌بهره است و بسیاری از مربیان تیم‌های مهمان در نشست‌های خبری خود از این موضوع گلایه داشتند، زیرا بسیاری اوقات تیم‌ها ناچار بودند در شهرستان همجوار اسکان یابند که از لحاظ شرایط اقلیمی با شهرستان جم کاملا تفاوت دارد.

زیرساخت‌های ورزشگاه تختی جم باید تغییر کند

رئیس هیات فوتبال جم گفت: ورزشگاه تختی مشکلاتی دارد و سخت‌افزار ورزشگاه نیازمند تغییرات اساسی است.

محمد اسدی افزود: ما با دو مبحث روبه‌رو هستیم، یک مساله مربوط به میزبانی و دیگری مربوط زیرساخت‌های ورزشگاه است. به‌طور مثال، ممکن است خانه شما از نظر زیرساختی وضعیت خوبی نداشته باشد، ولی شما به خوبی از میهمان میزبانی می‌کنید، این دقیقا مثل شرایطی است که ما در ورزشگاه تختی داشتیم.

وی ادامه داد: از نظر میزبانی ما یکی از بهترین میزبان‌های مسابقات لیگ برتر بودیم و در این شکی نیست، ولی ورزشگاه تختی هنوز مشکلاتی دارد که باید حل شوند.

رئیس هیات فوتبال جم اسدی اشاره کرد: در مورد مباحث مربوط به هتل هم باید بگویم که در این زمینه حق هر باشگاه است که در جای خوبی اسکان داشته باشد، اما فکر می‌کنم هتل‌های ما هیچ مشکلی ندارند، زیرا تیم‌هایی که در این هتل‌ها اسکان داده می‌شدند، از وضعیت اسکان خود به‌طور کامل راضی بودند.

نگرانی بابت میزبانی فصل آینده نداریم

اسدی تاکید کرد: تجهیز کردن ورزشگاه و رساندن آن به مرز استاندارد‌های جهانی از همه جهات برای فوتبال ما به صرفه است، مساله‌ای که می‌تواند از تنش در ورزشگاه‌ها هم بکاهد و ورزشگاه تختی جم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی بیان کرد: در همین زمینه چندی پیش با آقای فتاحی رئیس سازمان لیگ صحبت کردم و او قرار است چند روز دیگر به جم بیاید تا ورزشگاه تختی را بررسی کرده و نواقص این ورزشگاه را مشخص کند.

رئیس هیات فوتبال جم عنوان کرد: مطمئنم که با همت مسوولان شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، این مشکل نیز مانند مشکلات گذشته ورزشگاه تختی حل خواهد شد و برای میزبانی در لیگ برتر هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

بلیت فروشی اینترنتی خللی در کار ما ایجاد نمی‌کند

رئیس هیات فوتبال جم درباره مسائل مربوط به بلیت فروشی اینترنتی هم گفت: این مساله آن چنان هم برای ما چالش بزرگی نیست و فقط کافی ست در این زمینه با برخی از شرکت‌ها به توافق لازم دست پیدا کنیم.

اسدی افزود: مورد این‌که آیا این روش موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر باید بگویم که به طور قطع با همت مردم بلیت فروشی اینترنتی در شهر ما موفقیت آمیز خواهد بود.

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی بی‌نظمی ورزشگاه‌های ما فروش بلیت در باجه‌هاست که این خود باعث ایجاد تنش‌های در بین هواداران می‌شود، به‌خصوص در بازی‌های حساس، حالا با فروش اینترنتی بلیت، هواداران با خیال راحت به ورزشگاه می‌آیند و این مساله باعث می‌شود که دیگر پشت در‌های ورزشگاه تجمعی نداشته باشیم.

رئیس هیات فوتبال جم گفت: این‌که هواداران ما با بلیت اینترنتی وارد ورزشگاه شوند، روی صندلی‌های شماره‌گذاری شده بنشینند و از امکانات ورزشگاه استفاده کنند، به طور قطع به نفع ما و فوتبال ما خواهد بود.

کار ما سخت‌تر نخواهد شد

رئیس هیات فوتبال جم یادآور شد: با این حرف که می‌گویند «کار هیات فوتبال جم نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر خواهد شد» مخالفم. کار‌هایی که ما در روز‌های آینده در ورزشگاه انجام خواهیم داد باعث می‌شود که بازی‌های لیگ برتر با وضعیت بهتری برگزار شوند. هر چقدر امکانات ورزشگاه بیشتر باشد، کار برای ما در برگزاری مسابقات آسان‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

ورزشگاه تختی جم نیازمند تغییرات اساسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.