هفته بیست و یکم فوتبال بانوان و تعیین جایگاه دوم لیگ

شهرداری سیرجان امروز جمعه با پیروزی در حساس‌ترین بازی هفته از لیگ فوتبال بانوان می‌تواند جایگاه دوم را برای خود تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از پیروزی پرگل شهرداری بم در هفته بیستم از لیگ فوتبال بانوان و تصاحب سکوی قهرمانی توسط این تیم کرمانی حالا نوبت به این رسیده است که یک هفته مانده به پایان لیگ بانوان در هفته بیست و یکم، نام تیمی که می‌تواند جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد مشخص شود. این هفته از مسابقات بانوان جمعه ۳۱ خرداد ماه با ۶ دیدار در شهر‌های مریوان، بندرانزلی، بم، شهریار، اصفهان و ارومیه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته تیم رده دومی شهرداری سیرجان و تیم رده سومی سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شهرداری با پیروزی در این بازی می‌تواند یک هفته مانده به پایان لیگ بانوان با ۵۴ امتیاز بعد از شهرداری بم قهرمان با قرار گرفتن در جایگاه دوم به کارنامه کاری اش در این فصل از فوتبال بانوان خاتمه دهد. برنامه بازی‌های هفته بیست و یکم فوتبال بانوان به شرح زیر است، همچنین لازم به ذکر است تمامی مسابقات ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر امروز  جمعه ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌شوند.

سپاهان اصفهان – شهرداری سیرجان/ ورزشگاه باغ فردوس اصفهان

حساس‌ترین دیدار هفته جدالی است بین تیم‌های دوم و سوم جدول لیگ بانوان که می‌تواند نام تیمی را که در سکوی دوم لیگ بانوان قرار می‌گیرد مشخص نماید.

پس از پایان هفته بیستم از لیگ بانوان و تصاحب عنوان قهرمانی توسط تیم شهرداری بم، اینک رقابت سخت و نفس گیری بین تیم‌های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان برای کسب قطعی عنوان دومی در این فصل پرحاشیه از فوتبال بانوان وجود دارد. در شب سخت هفته بیست و یکم شهرداری سیرجان اگر موفق به پیروزی برابر سپاهان اصفهان شود می‌تواند این جایگاه را کسب کند تا در هفته پایانی بدون هیچ استرسی وارد مستطیل سبز شود.

داوران این دیدار عبارتند از: مهسا قربانی – بهاره سیفی – مرضیه بهداروند – زهرا معتمدی - ناظر: الهه کاظمی

ملوان بندرانزلی – پالایش گاز ایلام/ ورزشگاه تختی بندرانزلی

دومین دیدار حساس هفته بین تیم رده ششمی ملوان بندرانزلی و تیم رده هفتمی پالایش گاز ایلام برگزار می‌شود. هر چند هیچ امیدی برای این ۲ تیم در خصوص قرارگرفتن جزو سه تیم برتر این فصل فوتبال بانوان وجود ندارد، اما بازیکنان این تیم‌ها باانگیزه فراوانی به زمین‌های چمن قدم می‌گذارند تا با پیروزی‌های هفته‌های پایانی تمام تلخی‌ها و جور‌های این فصل از فوتبال بانوان را برای خود شیرین‌تر کنند.

داوران این دیدار عبارتند از: سلطنت نوروزی – حدیثه مهدوی – ژاله طوفانپور – آسو جواهری - ناظر: معصومه شکوری

همیاری ارومیه – ذوب آهن اصفهان/ ورزشگاه خانه جوان ارومیه

سومین دیدار هفته بیست و یکم در شهر ارومیه بین ۲ تیم همیاری ارومیه و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود. تیم ذوب آهن اصفهان که با ۳۷ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته دیگر امیدی برای کسب عنوان لیگ ۹۷-۹۸ ندارد و هفته‌های پایانی برای او جنبه بازی‌های تدارکاتی دارند.

داوران این دیدار عبارتد از: مهناز ذکایی – مهشید گودرزی – زهرا رمرودی – فاطمه نصرالهی - ناظر: افسانه هاشمی

راه یاب ملل مریوان – پارس جنوبی بوشهر/ ورزشگاه زاگرس مریوان

در چهارمین دیدار از مسابقات این هفته بانوان تیم رده چهارمی راه یاب ملل مریوان در خانه میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر می‌باشد. مریوانی‌ها که با پیروزی در هفته بیستم از جایگاه پنجم جدول به جایگاه چهارم صعود کرده اند اینک باانگیزه‌های زیادی هفته‌های پایانی را سپری می‌کنند.

داروان این دیدار عبارتند از: مائده جعفری – سحر بی باک – سارا الماسی – فاطمه سپهری - ناظر: رقیه پرتوی

آذرخش تهران – زاگرس شیراز/ ورزشگاه محمود رهنما شهریار

پنجمین دیدار این هفته بین تیم‌های انتهای جدولی آذرخش تهران و زاگرس شیراز برگزار می‌شوند، این ۲ تیم از شروع لیگ بانوان تا به امروز با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده اند و اینک در هفته بیست و یکم به مصاف یکدیگر می‌روند.

داوران این دیدار عبارتند از: سرور ساعدی – سمانه رضایی – سمیه براتیه – سحر ورمرزیاری - ناظر: تهمینه ناطقی

شهرداری بم – سپیدار قائمشهر/ ورزشگاه فجر بم

در آخرین دیدار هفته قهرمان لیگ بانوان یعنی شهرداری بم در خانه خود میزبان تیم انتهای جدولی سپیدار قائمشهر است. هر چند این بازی اهمیتی برای بمی‌ها ندارد، اما سپیدار قائمشهر برای نجات از سقوط در لیگ بانوان نیاز به امتیاز این بازی دارد شاید این دیدار به دلیل مشکلات مالی تیم قائمشهر و حاضر نشدن این تیم در بم برگزار نشود.

جدول رده بندی لیگ برتر بانوان

۱-شهرداری بم/ ۵۸،
۲-شهرداری سیرجان/ ۵۱،
۳-سپاهان اصفهان/ ۴۷،
۴-راه یاب ملل مریوان/ ۳۹،
۵-ذوب آهن اصفهان/ ۳۷،
۶-ملوان بندرانزلی/ ۳۴،
۷-پالایش گاز ایلام/ ۲۸،
۸-همیاری ارومیه/ ۲۰،
۹-پارس جنوبی بوشهر/ ۱۲،
۱۰-زاگرس شیراز/ ۱۲،
۱۱-آذرخش تهران/ ۷،
۱۲-سپیدار قائمشهر/۴


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار