برگزاری همایش بزرگ باستانی کاران کرمانشاهی

دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ باستانی کاران کرمانشاهی در پارک کوهستان خبرداد.

به گزارش     گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حبیب سفالیان زاده دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه بااشاره به در پیش بودن روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای (۳۱ خرداد)، گفت : در این راستا هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان در نظر دارد تا به این مناسبت همایش بزرگ باستانی کاران را در شهر کرمانشاه و پنج شهرستان استان برگزار کند.

وی گفت : امسال برای اولین بار با نظر رئیس هیات استان در نظر داریم همایش بزرگ باستانی کاران کرمانشاه را در زورخانه غیرمسقف پارک کوهستان برگزار کنیم تا عموم مردم بتوانند در این همایش حضور داشته باشند.

این مسئول هدف از برگزاری همایش باستانی کاران در فضای روباز را ترویج فرهنگ ورزش زورخانه‌ای در میان مردم و امکان تماشای آن برای عموم اعلام کرد.

دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان با بیان اینکه همایش بزرگ باستانی کاران کرمانشاهی ساعت ۱۹ عصر فردا (۳۰ خرداد) برگزار می‌شود، گفت: در این همایش که با حضور مسئولینی از وزارت ورزش و استان برگزار خواهد شد، ۲۵۰ نفر از باستانی کاران کرمانشاهی به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با شهر کرمانشاه در شهرستان‌های هرسین، کنگاور، سنقر، اسلام آباد غرب و قصرشیرین نیز که دارای زورخانه هستند، این همایش برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

همایش بزرگ باستانی کاران برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار