هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به صورت زنده پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از شبکه‌های ملی و استانی به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بعد از ظهر امروز در دیدار با برخی مسئولان و خبرنگاران در اردبیل گفت: هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از شبکه‌های ملی و استانی به صورت زنده از شبکه سوم سیما، شبکه استانی سبلان و شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

وی با اشاره به سبقه درخشان اردبیل در پوشش و انعکاس رویداد‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل بازی‌های هفته چهارم این دوره از مسابقات را نیز به طور کامل پوشش خواهد داد که در این زمینه برنامه‌های متعددی در خصوص میزبانی اردبیل انجام یافته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: اردبیل در انعکاس رویداد‌های مهم بین‌المللی سنگ تمام گذاشته است و تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و این موضوع سبب شده است که انتظارات ما بیشتر شود که امید می‌رود در این زمینه هماهنگی‌ها و همکاری‌ها به شکل مداوم و همه‌جانبه ادامه یابد.

ملااحمدی تصریح کرد: انعکاس باکیفیت این رویداد جهانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای بر عهده کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است و تلاش و جدیت ما ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها و تماشاگران است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر آمادگی کامل برای پوشش این رویداد مهم و ورزشی داریم و در این راستا تاکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و تعامل خوب و مناسبی بین مسئولان و دستگاه‌های مربوطه وجود دارد که در تلاش هستیم با تداوم این همکاری‌ها میزبان شایسته‌ای از یک میلیارد بیننده باشیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال

برچسب ها: والیبال ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.