فرمانده قرارگاه خاتم:

مدیریت پروژه یکی از خلاء‌های کشور است

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت:در حوزه‌های گاز و پتروشیمی و نفت دوره‌های پودمانی برگزار کردیم و دوره‌های درون سازمانی را هم طراحی کردیم که به زودی در سازمان‌ها اجرا می‌شود.

مدیریت پروژه یکی از خلاء‌های کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران عصر امروز در هشتمین جشنواره مدیریت پروژه ایران که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با بیان اینکه یکی از خلاء‌های اصلی در کشور مدیریت پروژه است، اظهار کرد: انجمن مدیریت پروژه در راستای اصلاح این وضعیت ایفای نقش می‌کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران با بیان اینکه انجمن در تمام بخش‌ها و کمیته هایش اعم از آموزش گردهمایی و شبکه اعضای جوان در سال گذشته فعالیت چشمگیری داشته است، گفت: در این راستا برای حوزه‌های گاز و پتروشیمی و نفت دوره‌های پودمانی برگزار کردیم و دوره‌های درون سازمانی را هم طراحی کردیم که به زودی در سازمان‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در کمیته جایزه با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، وضعیت ارزیابی پروژه‌ها را تغییر دادیم،بیان کرد: در بخش مشاوره انجمن‌های پروژه محور را فعال کردیم و در مرکز صدور گواهینامه هم برگزاری جلسات داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

محمد با تاکید بر اینکه کمیته پژوهش هم فعالیت چشمگیری داشته، ادامه داد: برای راه اندازی مجله علمی پژوهشی انجمن برنامه‌ریزی کردیم که در رتبه بندی انجمن موفق شدیم نمره بالای ۱۰۰۰ کسب کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته شبکه اعضای جوان را تشکیل دادیم، اظهار کرد در بخش مسابقه بین المللی فضای مجازی استقبال خوبی شد و دو نفر از شرکت کنندگان کسب مقام کردند.

وی گفت: ما موفق شدیم کانون دانش آموزی دانشجویی و فارغ التحصیلان را هم راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار