خدمات مهندسی و ساخت‌وساز‌ها در محدوده منطقه آزاد چابهار ساماندهی می‌شود

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بزودی خدمات مهندسی و ساخت‌وساز‌ها با هدف بهبود کیفیت و ارتقا نظارت ساماندهی می‌شود تا آسیب‌ها و خسارات به پایین‌ترین حد ممکن کاهش یابد.

خدمات مهندسی و ساخت‌وساز‌ها در محدوده منطقه آزاد چابهار ساماندهی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گرشاسب خزائنی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: معاونت فنی و زیربنایی طرح ساماندهی خدمات مهندسی را باهدف بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت و دانش مهندسان ساکن چابهار، شفافیت در فرآیند ارجاع کار، کاهش تخلفات ساختمانی و افزایش کیفیت ساخت‌وساز‌ها اجرا می‌کند.

وی افزود: در این راستا اقدامات متعددی برنامه‌ریزی شده است که از آن جمله جمع‌آوری لیست مهندسان طراح، محاسب و ناظر عضو نظام مهندسی چابهار که شامل طراحان، محاسبان و ناظران است که زمینه برای بهره وری از تمامی مهندسان برای نظارت فراهم می‌شود.

وی گفت: در این راستا از پیشنهادات و نقطه نظرات کلیه مهندسان، سازندگان و صاحب‌نظران امر در قالب نشست‌های تخصصی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات در راستای ساماندهی و ارتباط مستمر با مهندسان و ابلاغ چارچوب‌ها و قانون ساخت‌و ساز‌ها برگزاری جلسات منظم و مستمر جهت ارتقای سطح فنی و کیفی ساخت و ساز‌ها و کاهش تخلفات ساختمانی در برنامه قرار دارد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: راه‌اندازی دفاتر فنی حقیقی و حقوقی با رعایت ضوابط و سیر مراحل قانونی و سامانه هوشمند و سیستم ارجاع مهندسان ناظر که باعث خواهد شد ضمن توجه به کیفیت، سرعت ارائه خدمات افزایش‌یافته و رضایتمندی مالکان و سازندگان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع

طرح ساماندهی خدمات مهندسی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار