سامانه ارتباط جامع بخش کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: به زودی سامانه ارتباط جامع بخش کشاورزی راه‌اندازی می‌شود.

سامانه ارتباط جامع بخش کشاورزی راه‌اندازی می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمدرضا طلایی در نشست شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان با تبریک هفته جهادکشاورزی و گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف عظیم و معنوی بخش کشاورزی وپاسداشت خون شهدا همه ما باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی افزود: سومین دستگاه کشور از نظر تعداد نیروی استانی هستیم از همین رو برای حل مشکلات و رفع چالش ها، اصلاح فرآیند در ساختار نیروی انسانی وزارت جهادکشاورزی ضروری است و نیاز به فکر جوان و آشنا به فن روز و برنامه ریزی داریم.

وی تاکیدکرد: تغییر در ساختار ب راساس یک فرآیند مشخص و بر اساس نیاز روز باید رقم بخورد.

طلایی تصریح کرد: به زودی سامانه‌ای در وزارت جهادکشاورزی راه اندازی و از این طریق همه بدنه نیروی انسانی وزارت در سطح کشور از مراکز خدمات تا بالاترین سطح، تبادل نظرات کارشناسی خواهند داشت.

وی با تاکید بر شفافیت در واگذاری تصدیگری گفت: هرچه واگذاری‌ها شفاف‌تر باشد اقدامات هدف مدنظر سریعتر به نتیجه خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی از همه پرسنل بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان که با مشکلات عدیده‌ای که دارند همچنان در راستای توسعه استان تلاش می‌کنند قدردانی کرد و گفت کارکردن در این استان در شرایط سخت است و ما تلاش داریم در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تدارکات این سازمان را حمایت کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های بخش کشاورزی و گستره فعالیت‌های آن گفت: در مناطق جنوبی استان خصوصاً چابهار و کنارک شرایط ممتازی برای توسعه گلخانه‌ها وجود دارد از همین رو طرح ایجاد ۸ هزار هکتار گلخانه در سواحل دریای عمان روز گذشته با حضور معاونین وزارت جهاد کشاورزی کلنگ زنی شد که با تحقق این امر سطح گلخانه‌های استان به نیمی از کل گلخانه‌های کشور خواهد رسید.

غلام حیدر زورقی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن گوشت قرمز را دارد و با بهره گیری از زیرساخت‌های موجود و فرصت مرز می‌تواند با استفاده از این صنعت اشتغالزایی گسترده‌ای را در استان ایجاد کند.

وی با اشاره به طرح‌های عظیم آب و خاک در حال اجرا در سطح استان گفت: به منظور مدیریت مصرف آب، طرح عظیم انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار در دشت سیستان و یکصد هزار هکتار سیستم آبیاری تحت فشار در بلوچستان در حال اجرا است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور تامین نیروی انسانی متخصص در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در جذب نیرو‌های بومی این سازمان را یاری کند.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن گوشت قرمز را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار