مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در دهلاویه، محل یادمان این شهید والامقام خبر داد.

سردار محمد علی پور، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم بزرگداشتی به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه در محل یادمان شهید چمران و شهدای دشت آزادگان دهلاویه محل شهادت این مجاهد بزرگ با حضور مهدی چمران و مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم سخنرانی و پس از آن قرائت دعای پر فیض کمیل توسط مداح اهل بیت مهدی سماواتی برگزار می‌گردد، بیان داشت: همچنین نمایشگاه کوچ تا عروج شامل؛ عکس‌هایی از دوران جوانی، تحصیلات و نیز جنگ‌های نامنظم و مجاهدت‌های شهید دکتر چمران در جنگ‌های چریکی ایران، لبنان و کردستان برپا می‌شود.

سردار علی پور تصریح کرد: از مردم شهید پرور و قدر شناس خوزستان برای حضور در مراسم ویژه بزرگداشت شهید دکتر مصطفی چمران در یادمان چمران و شهیدان دشت آزادگان دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/گ

برگزاری سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.