درخشش دوندگان نابینا و کم بینای هرمزگانی با کسب ۵ مدال رنگارنگ

تیم دوومیدانی پسران هرمزگان با کسب ۵ مدال رنگارنگ بر سکوی سوم مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان جوانان کشور ایستاد.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: تیم دوومیدانی پسران هرمزگان با کسب ۵ مدال رنگارنگ بر سکوی سوم مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان جوانان کشور ایستاد.

محمد جاودان افزود: در رقابت‌های کلاس T۱۱ مظفر سعیدی در مسافت یکصد متر مدال طلا و در مسافت دویست متر مدال نقره کسب کرد.

وی گفت: در کلاس T۱۲ نیز امیر میرانی در مسافت ۲۰۰ متر صاحب مدال طلا شد و در مسافت یکصدمتر هم به مدال نقره دست یافت.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان افزود: محمدامین مونسی دیگر ورزشگار هرمزگانی در کلاس T۱۲ در مسافت دویست متر مدال برنز کسب کرد و در ماده یکصدمتر چهارم شد.

محمد جاودان گفت: در مجموع رده بندی تیمی نیز تیم هرمزگان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۱ برنز، یک عنوان چهارمی و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: تیم پسران هرمزگان با سه ورزشکار به نام‌های امیر میرانی، محمدامین مونسی و مظفر سعیدی و با مربیگری هوشنگ کریمی و سرپرستی مسعود چکاری در مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان جوانان کشور به میزبانی شهرستان سنندج شرکت کرده بود.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان گفت: مسابقات بخش دختران نیز فردا (جمعه) برگزار می‌شود و فاطمه کریم زاده، فاطمه بدیعان پور، معصومه زارعی و عارفه اباذری سه دونده هرمزگانی به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام/ب

دوندگان نابینا و کم بینای هرمزگان بر سکوی سوم کشور ایستادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.