۳۸ فقره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‎آباد اجرا شد

فرمانده انتظامی خرم‎آباد از اجرای ۳۸ فقره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی خرم‎آباد از اجرای ۳۸ فقره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

محمد قاسم طرهانی  اظهار کرد: در راستای وظایف ذاتی پلیس و ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی‌های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی از ابتدای سال تاکنون ۳۸ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد‌های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی، ۴۴۹ نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر که پس از انجام بازجویی‌های فنی به ۷۵۹ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‎اند و افراد مالباخته نیز شناسایی شده‎اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد خاطرنشان کرد: همچنین در بحث مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ۵۳ نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر می‌کردند شناسایی و طی عملیات‎های متعدد دستگیر و در مجموع بیش از ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و ۲۶۲ عدد انواع قرص متادون و روانگردان از آنان کشف و ضبط شده است.

طرهانی اضافه کرد: ۳۲۶ نفر از مجلوبین تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی شده است.

وی بیان کرد: ۵۴۸ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل و انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شده‎اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‎آباد ادامه داد: در راستای طرح‎های ارتقاء در مجموع ۴۴۱ نفر از معتادان متجاهر در سطح شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ ‎‌های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شده است.

وی اظهار کرد: به فضل الهی و تعامل خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است پلیس و دستگاه قضایی با افراد مخل نظم و امنیت و هنجارشکن به‌صورت بی‎امان، قاطع و سخت برخورد خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اجرای ۳۸ فقره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‎آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار