معاون آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدخبر داد

۲۰۰ دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

تابستان امسال ۲۰۰ دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: این تعداد دانش آموز در ۶ رشته برای دختران و ۷ رشته برای پسران با دیگر دانش آموزان استان‌های کشور رقابت می‌کنند.

سیده فریبا حسینی در نشست هماهنگی اعزام تیم‌های منتخب ورزشی دانش آموزان استان در یاسوج گفت:در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در هر سه دوره تحصیلی در ۱۳ رشته ورزشی با هم رقابت کردند.

وی افزود : از این تعداد ۲۰۰ دانش آموز در دوره‌های متوسطه اول ودوم انتخاب وبه مرحله کشوری معرفی شدند.

اردشیر یاری معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان هم گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شرایط اعزام دانش اموزان به مرحله کشوری که تابستان امسال در استان‌های اصفهان-اردبیل-سمنان-مازنداران وچهارمحال بختیاری برگزار می‌شود فراهم شده است.

حسن علمداری رئیس هیئت ورزش دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در سال تحصیلی جاری ۱۸ دانش آموز هم استانی به تیم‌های ملی دعوت که پس از پایان تمرینات وآزمون‌های تخصصی ۱۲ نفر به عنوان عضو اصلی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی در رشته‌های مختلف انتخاب شدند.

در این نشست از مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد به خاطر تأمین البسه ورزشی تمامی دانش آموزان شرکت کننده در مرحله کشوری تجلیل شد.

در پایان این نشست از کارشناس مسئولان تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان‌های بویراحمد-گچساران ودهدشت به عنوان رتبه‌های اول تا سوم، کسب مقام‌های برتر ورزش دانش آموزی استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 انتهای پیام/غ

اعزام دانش آموزان به مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.