معاون وزیر و سرپرست سازمان غذا و دارو:

دشمن حوزه سلامت هدف قرارداده است

معاون وزیر و سرپرست سازمان غذا و دارو گفت:هم اکنون شرایط ما شرایط خاصی است و دشمن چنگ و دندان خود را با جنگ اقتصادی نشان می‌دهد و یکی از حوزه‌هایی که دشمن هدف قرارداده حوزه سلامت است.

یکی از حوزه‌هایی که دشمن هدف قرارداده حوزه سلامت استبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شانه ساز  معاون وزیر و سرپرست سازمان غذا و دارو در نشست یک روزه کلان منطقه آمایشی ۳ کشور گفت: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد که با تشریک مساعی و بهره مندی از نظرات تیم‌های مدیریتی دانشگاه‌های غرب کشور برگ زرینی ورق بخورد.

وی افزود: استان کرمانشاه یادآور حال و هوای دفاع مقدس است و ورود به این منطقه برای همه تداعی کننده آن دوران است و یادآوری این موضوع در طی کردن مسیر سختی که هم اکنون در آن هستیم به ما کمک می‌کند.

شانه ساز بیان کرد:عامل مهمی که باعث شد در زمان جنگ تحمیلی همه دنیا پیروزی ما را ببیند وحدت مردم و مسئولین، اخلاص و دوری از دنیا طلبی بود و هم اکنون نیز همه مردم و مسئولین در کنار هم متحد هستند و نمونه آن را در واقعه زلزله دیدیم که این اتحاد برگرفته از دین و ملیت ماست.

وی ادامه داد :هم اکنون شرایط ما شرایط خاصی است و دشمن چنگ و دندان خود را با جنگ اقتصادی نشان می‌دهد و یکی از حوزه‌هایی که دشمن هدف قرارداده حوزه سلامت است.

مرادی رییس کلان منطقه سه آمایشی کشور گفت: جلسات قبلی کلان منطقه با محوریت طرح تحول نظام سلامت و مشکلات و چالش های موجود در این حوزه با حضور دکتر ایازی به عنوان‌نماینده وزیر بهداشت و دکتر قدیمی برگزار می شد و راهکارهای خوبی نیز مطرح و مصوب گردید.

وی بیان کرد:نشست امروز کلان منطقه در حوزه غذا و دارو و با محوریت مشکلات تهیه دارو و تجهیزات پزشکی برگزار شده و امیدواریم بتوانیم در این خصوص به جمع بندی و راهکارهای مناسبی برسیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیمه های سلامت علیرغم مشکلات ، همکاری خوبی با دانشگاههای علوم پزشکی غرب کشور داشتند.

مرادی گفت: انتصاب شانه ساز به عنوان معاون وزیر و سرپرست سازمان غذا و دارو و همچنین روسای دانشگاههای علوم پزشکی همدان، کردستان و ایلام را تبریک عرض می کنم و از زحمات روسای پیشین این دانشگاهها در کلان منطقه قدردانی می کنم.

انتهای  پیام/ز

برگزاری نشست یک روزه کلان منطقه آمایشی ۳ کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار