اورژانس هوایی در ایرانشهر مستقر می‌شود

مدیر بازرگانی شرکت هلیکوپتری آوا سلامت گفت: ششمین پایگاه این شرکت بزودی در ایرانشهر راه اندازی می‌شود.

اورژانس هوایی در ایرانشهر مستقر می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیر بازرگانی شرکت هلی کوپتری آوا سلامت وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ایرانشهر گفت: با توجه به گستردگی حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر این شرکت ششمین پایگاه بالگردی خود را در این شهرستان راه اندازی می‌کند.

درانی افزود: با هدف توسعه ناوگان اورژانس هوایی و ارائه خدمات به مصدومین جاده ای، اورژانس هوایی این شرکت در ایرانشهر به عنوان مرکز بلوچستان مستقر می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار در ایران ساختاری غیر نظامی و بهره‌مند از گواهینامه‌های فعالیت اورژانس هوایی زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری را شرکت هلیکوپتری آوا سلامت از دستاورد‌های وزارت بهداشت و درمان برعهده دارد.

مدیر بازرگانی شرکت هلی کوپتری آوا سلامت اظهار داشت: سطح فعالیت این شرکت براساس استاندارد‌های بین المللی با بهره گیری از هلی کوپتر مجهز به تجهیزات پیشرفته اورژانس انجام می‌شود و پرکاربردترین نوع وسیله پرنده در دنیا محسوب می‌شود.

درانی گفت: امتیاز ویژه آمبولانس هوایی آوا سلامت در این است که نه تنها با رعایت دقیق و تحت نظارت قوانین متضمن ایمنی از تلفات ناشی از حوادث پیش‌گیری می‌کند، بلکه با بهره‌گیری از بالگرد‌ها و تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای که هم‌اکنون در اروپا، ژاپن و بخش‌هایی از آمریکا و کانادا استفاده می‌شود، خدماتی با اثربخشی بسیار بالا و شایسته به مردم عزیز ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: هم اینک کار‌های اولیه برای استقرار این شرکت در ایرانشهر انجام شده و بزودی فعالیت خود را با استقرار بالگرد اورژانس در این شهرستان آغاز خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز با اشاره به وسعت ۱۰۰ هزار کیلومتری حوزه زیرپوشش این دانشگاه گفت: پراکندگی جمعیت، بالا بودن آمار تصادفات و کوهستانی بودن منطقه می‌طلبد اورژانس هوایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مستقر باشد.

دکتر مهران امینی فرد افزود: زیر ساخت‌ها و تاسیسات برای استقرار هلی کوپتر فراهم شده که امیدواریم هرچه سریعتر با همکاری مسئولان مربوط این امر تحقق یابد.

انتهای پیام/گ

اورژانس هوایی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار