رسانه انگلیسی: مصدومیت عزت اللهی منجر به افت ردینگ شد

یک رسانه انگلیسی مصدومیت هافبک ایرانی تیم ردینگ را عامل افت این تیم دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت thetilehurstend، که اخبار شهردینگ و تیم فوتبال این شهر را پوشش می‌دهد در گزارشی درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های فصل گذشته چمپیونشیپ مصدومیت و دوری سعید عزت اللهی از ترکیب این تیم را عامل اصلی افت کلی تیم در دوران مربیگری کلمنت دانست.

نویسنده این گزارش گفت: من خیلی دوست ندارم بگویم که اگر عزت اللهی آماده بود ما تحت هدایت پل کلمنت به طور قابل توجهی بهتر عمل می‌کردیم، اما افت میانگین عملکرد تیم بلافاصله پس از مصدومیت او هنوز هم برای من تعجب برانگیز است و جای سئوال دارد. لطفا افکار و نظرات خود را درباره سعید در صفحات رسانه‌های اجتماعی ما بگویید.

در هر صورت، از اینجا به بعد عملکرد تیم دچار افت شد و تا سال نو هرگز درست نشد. این همان دوره‌ای است که من در بررسی اخیر تاکتیک‌های فصل ردینگ به ناتوانی پل کلمنت برای حل و فصل یک رویکرد منسجم اشاره کرده ام.

گفتنی است، هافبک میانی ملی پوش کشورمان که فصل گذشته از روستوف به طور قرضی به ردینگ آمد اکثرا مصدوم بود. با این حال، او در بازی‌هایی که به میدان رفت بسیاری از طرفداران ردینگ را تحت تاثیر قرار داد.


بیشتر بخوانید:

زلاتان ایرانی راهی انگلیس می‌شود

سردار آزمون، صدرنشین جدول گلزنان لیگ روسیه شد

مصدومیت مشکوک هافبک تیم ملی فوتبال

سعید عزت‌اللهی پس از ۷ ماه برای ردینگ بازی کرد


انتهای پیام/

عزت اللهی عامل افت ردینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار