شهریار و جذب دو بازیکن سنگالی برای نیم فصل دوم

نماینده ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی جذب دو بازیکن سنگالی را برای تقویت تیم در نیم فصل دوم قطعی کرده است.

علی اصغر یعقوبی مدیر اجرایی شهریار ساری در حاشیه بازی دیروز مقابل شهرداری سمنان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: از آنجاییکه هدف در این فصل بقا در لیگ برتر است، از عملکرد تیم راضی هستیم.

وی با پذیرفتن نوسان تیم در نیم فصل اول و باخت‌های پیاپی افزود: از یک طرف در ترکیب شهریار بازیکنانی بازی می‌کنند که در این رشته تجربه نداشتند و از طرف دیگر کادرفنی تیم هم در امر مربیگری تازه کار هستند و با همه این شرایط ایستادن در رتبه هشتم قابل قبول بوده است.

یعقوبی گفت: هر تیم در نیم فصل می‌تواند سه بازیکن جذب کند که ما با دو بازیکن سنگالی توافق کردیم و یقینا با حضور آن‌ها و بازگشت بازیکنانی نظیر علیجانی که از مصدومیت بازگشتند، تیم سیر صعودی خود را طی می‌کند.

مدیر اجرایی شهریار در پایان از هواداران صبور ساروی و حمایت‌های بی نظیر آن‌ها تشکر کرد و گفت: در حال سپری کردن فصل سختی هستیم که با حمایت هواداران به ادامه راه امیدوارتر شدیم، اما قول می‌دهیم برای فصل آینده تیمی با صلابت و قدرتمند در حد نام شهریار و ساری تدارک ببینیم تا مثل گذشته با حضور گرم و پرشور هواداران هیجان به ورزشگاه داراب بازگردد.
انتهای پیام/س
 

شهریار نیم فصل دوم جان تازه می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.