بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ خرداد ماه ۹۸

غرق شدن جوان ۲۶ ساله در عباس آباد/کشف ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در قائمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 
 

غرق شدن جوان ۲۶ ساله در عباس آباد

 

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع حادثه غریق در منطقه ساحلی کلارآباد، بلافاصله ماموران انتظامی بخش کلارآباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه فردی ۲۶ ساله با یک فروند جت اسکی به دریا رفته بود، که به علت واژگونی جت اسکی در آب غرق شد.

سرهنگ عبدی گفت: پس از کشف جسد نامبرده توسط عوامل امدادی و انتقال به سردخانه، علت این حادثه در دست بررسی است.

 

کشف ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در قائمشهر

 
سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های شرق استان بوده، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم که در کمتر از نیم دقیقه اقدام به سرقت اموال خودرو‌ها می‌کرد افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تنکابن

 
سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲۲ سارق حرفه‌ای، خردوه فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان شدند.

وی از کشف مقادی قابل توجهی موادمخدر و اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۳۰ خودرو و ۲۴ موتورسیکلت متخلف متوقف شد.


دستگیری ۲ سارق قطعات خودرو با ۱۱ فقره سرقت در بابل

 
سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخلی خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

جعفری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

صاعقه در نور قربانی گرفت

سرهنگزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه مرگبار در یکی از مراتع روستایی این شهرستان، ماموران انتظامی بخش بلده به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که روز گذشته به وقوع پیوست، یکی از دامداران منطقه بر اثر برخورد صاعقه با وی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

سرهنگ شالیکار در خاتمه گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جسد نامبرده به سردخانه منتقل شد.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار