آثار فرهنگی و هنری دفاع مقدس حمایت می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: از تولید آثار فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار غلامعلی کفاش در نشست با رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس، به حمایت از تولید  آثار فرهنگی و هنری می‌پردازد.

وی با تاکید بر استفاده از روش‌های جدید در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادامه داد: به منظور آشنایی نسل جدید با آموزه‌های دفاع مقدس تحول برنامه‌های فرهنگی و هنری در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضروری است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر نیز با اعلام آمادگی این انجمن برای همکاری در زمینه تولید آثار با موضوع دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس مهم‌ترین دوران تاریخی ایران و نماد عظمت مردمان سرزمینی است که برای دفاع از میهن در برابر زورگویان هرگزعقب ننشستند و هر نهاد و دستگاه اجرایی وظیفه دارد دستاورد‌های این دوران را حفظ کند.

عبدالرحمن برزگر بیان کرد: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر تولید دو نماهنگ و تولید محتوای صوتی و تصویری برای فضای مجازی با موضوع دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین در این نشست مقرر شد سه کتاب صوتی با مضمون دفاع مقدس با مشارکت انجمن سینمای جوانان استان و همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید شود.

انتهای پیام/ک

تولید آثار دفاع مقدس با مشارکت انجمنن سینمای جوانان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.