سردار غلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هیمنه آمریکا پوشالی است/ هرگونه تعرض به مرز‌های ایران با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین گفت: هرگونه تجاوز دشمن به مرز‌های کشورمان با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد.

هیمنه آمریکا پوشالی است/ هرگونه تعرض به مرز‌های ایران با پاسخ قاطع مواجه خواهد شدسردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی توسط سپاه گفت:  هرگونه تجاوز دشمن به مرز‌های کشورمان با پاسخ قاطع ایران اسلامی مواجه خواهد شد،قدرت هدف قراردادن پهپاد‌ها در ایران به دلیل وجود جوانان جهادی در نیروی هوافضای سپاه روز به روز بیشتر می‌شود.

معاون‌هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه ایران اسلامی در عین اقتدار برای دفاع از کشور و ملت‌های مظلوم خواهان استقرار صلح و آرامش در منطقه است، ادامه داد: این اتفاقات نشان از توان بالای مقاومت در منطقه بوده و افق روشنی را پیش روی جبهه مقاومت ایجاد کرده است.

سردار غلامی با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیدند که ایران اسلامی توان بالایی دارد و تردیدی در آن نیست، یادآور شد: دشمن توان بالای قدرت دفاعی ما را در حوزه موشکی کاملا درک کرده است.

معاون‌هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها با قدرت ایران اسلامی و جبهه مقاومت کاملا ریخته شده است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ظرفیت‌های بالایی رسیده و از کشور‌های پیشرفته جلوتر هستیم و نگاه جهادی اعتماد به نفس را در توسعه و توان جبهه مقاومت بالا برده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و ضربه‌های مهلک انصارالله یمن به متجاوزان گفت: انصارالله یمن با پهپاد‌های پیشرفته و مقاومت مردمی، پوزه آل سعود را به خاک مالیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار