بیانیه سنتکام در تایید رسمی سرنگونی پهپاد آمریکا توسط ایران

فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریستی آمریکا در غرب آسیا رسما تایید کرد که یک پهپاد این کشور توسط سامانه پدافندی ایران ساقط شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریستی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام در بیانیه‌ای رسما تایید کرد که یک پهپاد این کشور توسط سامانه پدافندی ایران هدف قرار گرفته و ساقط شده است.

در این بیانیه ادعا شده است: «این پهپاد در حریم هوایی بین‌المللی بر فراز تنگه هرمز هدف قرار گرفته و گزارش‌های ایران مبنی بر اینکه این هواپیما بر فراز ایران بوده، غلط است. این یک حمله بی‌دلیل به یک دارایی نظارتی ایالات متحده در حریم هوایی بین‌المللی بود.»

در این بیانیه به مدل پهپاد ساقط شده اشاره‌ای نشده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
تا کور شود هر آنکه نتواند پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
بنازم اون انگشتی که اون پهپاد رو نشونه گرفت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
ایول
سرنگونی این کرکس جاسوسی جواب دندان شکن به آمریکا وبه تلافی سرنگونی هواپیمای بی دفاع مسافر بری ایران در سال ۶۷ است که حدودا همین موقع از سال بود.
آخرین اخبار