یک‌هزار و ۴۱۵ طرح عمرانی نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل یک هزار و ۴۱۵ طرح‌ عمرانی نیمه تمام در این استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

یک‌هزار و ۴۱۵ طرح عمرانی نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه از وجود یک هزار و ۴۱۵ طرح‌ عمرانی نیمه تمام در این استان خبرداد و گفت: تکمیل به موقع این تعداد طرح نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی را ۱۷ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حتی تمام اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای امسال استان جوابگوی تکمیل نیمی از این طرح‌ها نیست.

عباسی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، استان در واگذاری طرح‌های نیمه تمام و قابل برون سپاری به بخش خصوصی همت بیشتری داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شناسایی سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز برای آنان، از برنامه‌های دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های استان باشد.

عباسی، افزایش ۴۶.۶ درصدی اعتبارات عمرانی و جاری استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: امید است با همت دستگاه‌های اجرایی متولی بخشی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام دارای اولویت را تکمیل و بهره برداری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار مشخص شدن دستگاه‌های اجرایی فعال که سال گذشته در زمینه جذب کامل اعتبارات و دریافت بیشترین بودجه متمرکز داخلی شد و تاکید کرد: باید از مسئولان دستگاه‌های اجرایی فعال در بخش عمرانی تجلیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تملک دارایی و سرمایه‌ای و هزینه‌ای به این استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶.۶ درصد افزایش یافته است.

طهمورث الیاسی بختیاری همچنین از افزایش دو برابری اعتبارات ملی و ویژه استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: میزان اعتبارات متوازن و ملی استان امسال ۵۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سال ۹۷ میزان اعتبارات ملی و ویژه استان ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

به گفته وی، تقسیم اعتبارات بر حسب شاخص‌های مشخص و کارشناسی شده بین دستگاه‌های اجرایی تعیین و تخصیص اعتبار سهم شده است.

انتهای پیام/خ

نیاز ۱۷ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.