کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ هزار و ۸۲۱ قطعه و لوازم جانبی خودرو قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه پس از اطلاع از اینکه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق قصد ورود به شهرستان را دارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در ایستگاه بازرسی ورودی پاوه با مشاهده خودروی مورد نظر بلافاصله با استفاده از شگرد‌های خاص خودروی مورد نظر را توقیف و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار جاویدان گفت: در جریان بازرسی‌های صورت گرفته، ۲ هزار و ۸۲۱ قطعه و لوازم جانبی انواع خودرو که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به توقیف خودروی پژو ۴۰۵، از دستگیری راننده ان و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت در پلیس استان دنبال می‌شود برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی به عنوان مخلان نظام اقتصادی کشور است.

انتهای  پیام/ز

 

۲ هزار و ۸۲۱ قطعه و لوازم جانبی انواع خودرو  کشف شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار