واکنش وزیر ارشاد به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه

وزیر ارشاد در توییتی به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی به انهدام پهپاد متجاوز آمریکایی به حریم کشورمان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

سید عباس صالحی در توییت خود آورده است:

واکنش وزیر ارشاد به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه

اسقاط ایرباس مسافری توسط آمریکایی‌ها و شهادت ۲۹۰ مسافر، یادمان نرفته است. برای آن هیچ عذرخواهی و غرامتی در کار نبود. مدال هم دادند! آن روز به آسمان نگریستیم و گل ریزان شهیدان را دیدیم و گریستیم. اما امروز آسمان ایران برایشان ناامن شد. اندکی از آن بغض فرونشست.

گفتنی است؛ پهپاد جاسوسی «گلوبال‌ هاوک» آمریکا، بامداد روز گذشته در سواحل هرمزگان، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد.

گلوبال هاوک (Global Hawk) محصول شرکت نورثروپ-گرومن آمریکا با نام اختصاری RQ-۴ است که به منظور اجرای عملیات‌های جاسوسی و شناسایی توسط نیروی هوایی و دریایی ایالات متحده آمریکا به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
ضمنا جناب وزیر لطفا و بدون اساعه ادب یک بار مصاحبه ای که دیروز (جمعه) از خبر 14 شبکه یک پخش شد ببینند تا توجه بفرمایند بعنوان مسئول ووزیر ارشاد نسبت به جمله بندی و بیاناتی که ارائه فرمودند توجه بیشتری شود . با احترام فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۱ تير ۱۳۹۸
دست خدا همراه رزمندگان اسلام هست و نمونه آن چشم بصیرت رادار ایران و سیطره بر پهبادی که مدعی خیلی چیزها از جمله استتار و غیر قابل کشف بودن با سرمایه گذاری که برای آن شده بود را هویدا ساخت و بهت همه را بر انگیخت . یدالله فوق ایدیهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
خدا همه شهدای حمله ناجوانمردانه به ایرباس ایرانی رو قرین رحمت کند ان شاء الله
حیف اون همه ادم که پر پر شدند
آخرین اخبار