پیام تبریک رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، در گام دوم انقلاب مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

این ایام فرصت مغتنمی ست برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه، رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی، همکاران بزرگوارم در امر قضا و همچنین کارمندان دادگستری، کارکنان و اعضاء گرانقدر شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان که در امر صلح و سازش تلاش‌های فراوانی داشتند تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/گ

برنامه‌های هفته قوه قضائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.