مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان ایلام مطرح کرد؛

فعالیت ۸ هزار صنعتگر در بخش صنایع‌دستی ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان ایلام از فعالیت ۸ هزار صنعتگر در بخش صنایع‌دستی استان ایلام خبر داد.

فعالیت ۸ هزار صنعتگر در بخش صنایع‌دستی ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای تحقق شعار، رونق تولیدات محصولات صنایع‌دستی است که می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی بسیار خوبی را برای افراد ایجاد کند.

 شنبه زاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام، به مناسبت هفته صنایع‌دستی، اظهار کرد: در پس تولید صنایع‌دستی فلسفه و اندیشه اسلامی نهفته است.

وی، بابیان اینکه تحقق شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید در گروی حمایت از صنایع‌دستی است، افزود: صنایع‌دستی، هنری کاملاً بومی و منطقه‌ای است و یکی از بهترین راه‌ها برای تحقق شعار، رونق تولیدات محصولات صنایع‌دستی است که می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی بسیار خوبی را برای افراد ایجاد کند.

شنبه زاده ادامه داد: در راستای رونق تولید ملی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان از تولیدکنندگان صنایع‌دستی حمایت کرده و تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار آنان قرار خواهد داد و امید است با تلاش همه همکاران، شاهد رونق‌بخش صنایع‌دستی استان باشیم.

انتهای پیام/ د

فعالیت صنعتگران در بخش صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.