تولید لباس‌های نامناسب زمینه ترویج بدحجابی است

امام جمعه دهدشت گفت: تولید لباس‌های که با فرهنگ و رسومات ملی و محلی ما مغایرت دارد زمینه ترویج بدحجابی را فراهم آورده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران را یادآور شد و گفت: انهدام پهپاد جاسوسی پیشرفته آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه افتخارآفرینی دیگری بود که باید تبریک گفت.

امام جمعه دهدشت افزود: آمریکا و متجاوزان بدانند اگر به خاک و مرز ما تجاوز کنند پاسخ کوبنده و منهدم‌کننده خواهند دید.

وی بیان داشت: آمریکا اعتراف کرد انهدام این پهپاد قدرت مافوق توان ایران را ثابت کرد.

حسینی با بیان اینکه شاید هدف آمریکا از این پهپاد آزمایش قدرت ایران بود، گفت: معلوم است قدرت ایران بازدارنده است و فاتحه امریکا خوانده است.

وی افزود: این اتفاق به برکت زحمت و تلاش نیرو‌های دانشمند ما است و به ملت ایران و به سپاه و شکارچیان این پرنده مرموز تبریک عرض می‌کنم.

حسینی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی رسانه و تبلیغ برای آگاهی بخشی جامعه را لازم دانست و اضافه کرد:اگر تبلیغات در کشور نباشد علما و مبلغان در محافل سخنرانی و ارشاد نکنند فجایع دینی و اخلاقی اتفاق می‌افتد.

حسینی روز اصناف را یادآور شد و گفت: اصناف باید انصاف داشته باشند اگر درست عمل کنند فشار به مردم نیاوردند بازار کاذب به وجود نیاورند در میدان جنگ اقتصادی به عنوان مجاهدان جبهه حق محسوب می‌شوند.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش رواج بدحجابی را متذکر شد و افزود: مسؤولان برخورد کنند مسؤولان نسبت به کسانی که برنامه‌های مختلط برگزار می‌کنند و فساد و فحشا را ترویج می‌دهند واکنش نشان دهند.

حسینی با بیان اینکه جلوی ولنگاری اخلاقی و پوشش نا مناسب گرفته شود، افزود: تولید لباس‌های نا مناسب لباس‌هایی که با پوشش ملی اسلامی و محلی ما سازگاری ندارد مقدمه بدحجابی است باید تلاش کنیم حساسیت داشته باشیم چادر را از سر زنان ما زمین نیندازند.

انتهای پیام/پ

خطبه های امام جمعه دهدشت

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.