مذاکره با فریبکاران معنایی ندارد

 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران تنها راهکار مقابله با دشمنان است ، تاکید کرد که مذاکره با فریبکاران معنایی ندارد.

مذاکره با فریبکاران معنایی نداردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر زنجان با بیان اینکه ملت ایران ۴۰ سال تمام در برابر تمام توطئه‌های دشمنان با اقتدار ایستاده است گفت: جنگ اقتصادی و محاصره اقتصادی برنامه ریزی شده تنها گوشه‌ای از اقدامات سخیف آمریکایی‌ها در برابر ملت آزادی خواه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با یاد آوری خروج نابخردانه رییس جمهور آمریکا از برجام و مانور ناو‌های جنگی در خلیج فارس برای ترساندن ملت مقاوم ایران اسلامی افزود: آمریکایی‌ها با فرستادن نخست وزیر ژاپن به کشورمان برای میانجیگری و همزمان با اعمال تحریم‌های جدید، فریبکاری و حیله گری خود را اثبات کردند.

وی با اشاره به وقایع تیرماه سال ۶۰ وترور حضرت آیت الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران وبمب گذاری منافقین در ۷ تیر و شهادت دکتر بهشتی ویاران انقلاب گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی بعنوان ذخیره انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از ۳۰ سال است که کشتی انقلاب را با صلابت هدایت می‌کند.

امام جمعه زنجان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه پناهگاه مظلومان وعدات خواهان، به ۳۱ خرداد سال ۶۰ سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید دکتر چمران اشاره کرد وگفت: شهید چمران جزو شهدای پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس یکی از یادگاران معمار کبیر انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، روز تبلیغ و اطلاع رسانی را تبریک گفت.

وی همچنین صرفه جویی در مصرف آب را خواستار شد.

انتهای پیام /ک 

خطبه های نماز جمعه زنجان در ۳۱ خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.