امام جمعه موقت سنندج:

دفاع از مرز‌های آبی، هوایی و خاکی کشور اوجب واجبات است

امام جمعه موقت سنندج از ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط پدافند یکپارچه هوایی کشور تقدیر کرد و گفت: دفاع از مرز‌های آبی، هوایی و خاکی کشورمان از اوجب واجبات است و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امام جمعه موقت سنندج گفت: ساقط کردن  پهپاد جاسوسی که به گفته آمریکایی‌ها فوق مدرن بوده ، نشان از بالا بودن توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی دارد.

ماموستا محمدامین راستی گفت: هیچ کشوری حق تعرض به مرز‌های ایران را ندارد و در صورت تعرض با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح کشورمان مواجه می‌شود.

ماموستا راستی بابیان به اینکه در دین اسلام بر عدم تعرض به دیگران بسیار تاکید شده است، گفت: طبق فرموده پیامبر (ص) انسان مسلمان باید درمقابل کسی که با چشم خیانت به وطن و خانه اش نگاه می‌کند، با هر وسیله‌ای دفاع کند و دیه هم شامل حال تعرض کننده نمی‌شود.

فرماندار سنندج پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: وضعیت جامعه جهانی و روند افزاینده مصرف مواد مخدر در جهان و کشورمان نگران کننده است ضمن اینکه در حال حاضر ۸۳۰ نوع مواد مخدر در جهان تولید و به فروش می‌رسد.

محمدابراهیم زارعی با بیان اینکه سوداگران مرگ، دانشگاه ها، جامعه کارگری، خانواده و نسل جوان را هدف گرفته اند، افزود: بیشتر مواد مخدر در کشور‌های همسایه به ویژه افغانستان تولید می‌شود که این خطر بزرگی برای نسل جوان می‌باشد.

وی گفت: طبق آمار رسمی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ایران به انواع مواد مخدر معتاد هستند که آمار نگران کننده‌ای بوده و خسارت‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی را برای کشورمان به همراه دارد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه تقدیم ۴ هزار شهید و بیش از ۱۳ هزار جانباز بیانگر تلاش و جدیت کشورمان در راستای مبارزه با تجارت و توزیع مواد مخدر در ۴۰ سال گذشته است، اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه و درمانی بابد بیش از گذشته انجام شود و این مهم نیازمند توسعه مشارکت‌های مردمی است.

از ۳۱ خرداد تا هفتم تیر به هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و از اول تا هفتم تیر نیز هفته قوه قضاییه است.

انتهای پیام / م

تقدیر ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط پدافند یکپارچه هوایی کشور  در سنندج

برچسب ها: امام جمعه ، جاسوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.