ترامپ: بدون هیچ پیش‌شرطی آماده مذاکره با ایران هستیم

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت کشورش آماده است بدون هیچگونه پیش‌شرطی با ایران مذاکره کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی اعلام کرد واشنگتن آماده مذاکره با ایران بدون هیچ پیش شرطی است. 

این در حالیست که او در این مصاحبه بار دیگر در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفته است هرگونه توافق با تهران باید شامل موضوع موشک‌های بالستیک ایران نیز باشد.

او همچنین در این مصاحبه بار دیگر به موضوع متوقف کردن حمله به ایران اشاره کرد و مدعی شد: برنامه حمله آماده بود و مشروط به تایید من بود. من از ژنرا‌ل‌ها پرسیدم می‌خواهم پیش از آغاز چیزی را بدانم. در این حمله چند ایرانی کشته خواهند شد. ژنرال‌ها گفتند تقریبا ۱۵۰ نفر کشته خواهند شد.

ترامپ در ادامه گفت: من ثانیه‌ای درباره آن فکر کردم و گفتم شما می‌دانید که آن‌ها چه چیزی را ساقط کردند. آن‌ها یک هواپیمای بدون سرنشین را ساقط کردند و طی نیم ساعت احتمالا ۱۵۰ نفر خواهند مُرد و من این را دوست ندارم و فکر نمی‌کنم که متناسب باشد.

برخی رسانه‌های آمریکایی شب گذشته به نقل از برخی منابع مدعی شده بودند که ترامپ دستور یک حمله نظامی تلافی‌جویانه را علیه برخی تاسیسات راداری و موشکی ایران صادر کرده، اما بلافاصله دستور خود را پیش از عملیاتی شدن لغو کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
لیاقت همصحبتی با مردم ما را نداره
Iran (Islamic Republic of)
علیم
۰۹:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
ولی ما پیش شرط داریم
مذاکره با آمریکا با 4 پیش شرط ایران امکان دارد :
1- آزاد سازی تمام داراییهای ایران و عودت تمام پولهای ایران که با احکام دادگاهای امریکا مصادره وخرج شده بهمراه خسارات آنها
2-عذرخواهی از تمام جنایات آمریکا در 100 سال معاصر ایران انجام داده و جبران خسارتهای انان مانند :کودتای 28 مراد ، طبس، لانه جاسوسی، ایجاد جنگ داخلی ، تجهیز و پشتیبانی از منافقین در کشتار 17 هزار زن وکودک و پیر و جوان ایران ، تحریک و تجهیز به سلاح شیمایی و اطلاعاتی صدام در حمله به ایران ، حمله به هواپیمایی مسافر بری ، ترور دانشمندان هسته ای ، تحریمهای ظالمانه و........
3-پایان تمام تحریم های ظالمانه بر علیه ایران
4 - لغو تمام قوانین و.... که نشان از دشمنی با مردم ایران دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
اول گفت با 12 پیش شرط
الان میگه بدون پیش شرط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
فهرجی
۲۲:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
قدرت نظامی ما فرد دیوانه ترامپ را نیز سر جایش می نشاند!
آخرین اخبار