واکنش مرتضی طلایی به اتهامات مطرح‌شده به وی در فضای مجازی

عضو پیشین شورای شهر تهران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به برخی اتهامات و کلیپ‌های پخش شده در فضای مجازی علیه خودش واکنش نشان داد.

واکنش سردار طلایی به اتهامات ناروا در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس انتشار اخبار ضدونقیض از مرتضی طلایی و همچنین کلیپ‌های ناروا در فضای مجازی درباره وی، این عضو پیشین شورای شهر تهران با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به این اتهامات واکنش نشان داد.

متن واکنش سردار طلایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم.

طی روز‌های گذشته در ادامه کلیپ‌های سریالی و اتهام زنی‌های ناروا، کلیپ دیگری در فضای مجازی منتشر شده و بر اساس آن مواردی در موضوعات سال‌های قبل بانک سرمایه و شهرداری تهران به بنده نسبت داده شده که برای استحضار همگان به نکاتی چند در این باره اشاره می‌کنم:

١- این شکل از اتهام‌ها زنی‌ها برای بنده موضوع غریب و عجیبی نیست، در انتخابات دو دوره قبل مجلس شورای اسلامی در اصفهان هم شبیه همین موضوعات بار‌ها و بار‌ها تکرار شد، حالا هم اینگونه کلیپ سازی‌ها درست بعد از ارائه طرح مترقی مجلس نو از سوی جناب آقای دکتر قالیباف مطرح می‌شود، پر واضح است که هدف اتهام زنندگان پشت صحنه چیست و البته این که چرا این دغدغه‌مندان عدالت، تا پیش از نزدیکی به انتخابات مجلس سکوت کرده بودند هم موضوعی است که خود باید نسبت به آن پاسخگو باشند!

۲- بنده در خفا و علن اعلام کرده ام که قصد ورود مستقیم به عنوان کاندیدا در انتخابات پیش روی مجلس را ندارم، اما تمام تلاش خود را برای حضور جوانان مومن، وطن پرست، متخصص و انقلابی در این دوره انتخابات خواهم کرد تا ان شاء الله با یک مجلس جوان و انقلابی در رسیدن به یک دولت جوان، انقلابی و کارآمد موفق شویم و با اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه به امام (ره)، شهدا و انقلابمان ادای دین کنیم و با شاد کردن دل مردم متدین و با بصیرت پاسخ محکمی به دلدادگان به بیگانه بدهیم. به جنگجویان مجازی و حامیانشان هم توصیه می‌کنم وقت خود را صرف سوژه‌های دیگر کنند و از بابت حضور بنده در انتخابات نگران نباشند.

۳- در موضوع واگذاری سهام بانک سرمایه هم کاش طراحان این کلیپ و حامیانشان به جای این همه حرف‌های پراکنده، غیر مستند و انتزاعی، یک برگ سند یا حکم دادگاه از مداخله بنده در این داستان ارائه می‌کردند. اگر قرار بر اتهامات شفاهی باشد، هر کسی می‌تواند هر شخصی را به هر چیزی متهم نماید. از همین فضا استفاده و اعلام می‌کنم آماده پاسخگویی و شفاف سازی کامل در این پرونده بوده و امیدوارم شوالیه‌های مجازی هم به جای بازی با آبروی افراد شجاعت و شرافت ارائه هر نوع سندی که منجر به اتهام بنده می‌شود را به دستگاه قضایی داشته باشند «تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

سلام وسپاس از هفته نامه شفافیت .. اگرچه بنده مصاحبه‌های مفصل داشته ام و بیشتر عرض کردم اماده‌ام هرکس سند ومدرک دارد. هرکجا مایل باشد اماده رودررو شدن هستم.. بااین حال باسپاس از شما اماده گفتگو هستم... شماره بنده جهت هماهنگی ۰۹۱۲۱۱۲۳۶۹۰

این که عزیزی سوال کرده اند رابطه بنده با اقای ساکت وریخته گران چیست .. بنده هرگز نگفتم رابطه نداشته‌ام. با اقایان دوست و در امور خیریه وفعالیت‌های ورزشی، فرهنگی همکاری داشته ام .. لکن این یک امر شخصی هست و البته چندسالی هست قطع گردیده .. بحث این اتهامات و مشابه ان موضوع مشخصی هست که بنده عرض می‌کنم. بلاخره اگر بنده رانتی یا سوء استفاده‌ای در هر کجا و به هر شکل کرده ام خوب باید اسنادی وجود داشته باشد ان را ارائه دهید.

عزیزی سوال کرده اند جانبازی بنده چند درصد است اگرچه این امور ارتباطی با کسی ندارد. لکن بنده جانباز ۶۰ درصد هستم.

این که پاسخ بنده روبه جلو هست؛ و این‌ها کلیپ ساز هستند یا خیر.. اجازه دهید سکوت کنم .. به احتمال زیاد جنابعالی شناخت دارید و می‌دانید از کجا حمایت میشوند و چرا... لکن بنده حاضرم ابرو بدهم، ولی حاضر نیستم بخاطر دفاع از خودم مطالبی بگویم که بهانه جویان خوشحال شوند.

حال اگر مایل بودید حضوری یا تلفنی نکات بیشتر از این اقایان برایتان عرض می‌کنم ۰۹۱۲۱۱۲۳۶۹۰ شماره بنده برای هر عزیزی که علاقمند هست از حقیر سوال کند .. چون مایل نیستم درفضای ابهام زمینه ساز تهمت زدن و یا مشارکت افراد بی اطلاع در این تهمت زنی‌ها باشم ... شماره می‌دهم تا سوال کنید ودچار غیبت وتهمت نشویم.

ممنونم از همه عزیزانی که از سر دلسوزی دنبال اگاهی و دفاع از حق هستند ... و سپاسگزارم از عزیزانی که با اظهار لطف نسبت به این بنده خدا اظهار لطف نمودند .. الهی وربی من لی غیرک

واکنش سردار طلایی به اتهامات ناروا در فضای مجازی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۰:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سردار مشتی هستی فقط حواست باشه رومینگ بچها اشتباهی خاموش نکنن قربونت
Iran (Islamic Republic of)
سعید زعیم
۱۴:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حاج مرتضی طلایی یکدانه است مثل طلا ولا غیر چشم بد خواهان کور شود
آخرین اخبار