برپایی مسابقه دوی کوهستان در یاسوج

نخستین دوره مسابقه دوی کوهستان با هدف استعدادیابی این رشته در یاسوج برگزار شد.

برپایی مسابقه دوی کوهستان در یاسوجبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  محمود قلی پور رئیس هیات کوهنوردی وصعود‌های ورزشی این استان گفت:نخستین دوره مسابقه دوی کوهستان همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد و با هدف رقابت سالم، شناسایی استعداد‌های برتر این رشته نوپا ومشخص کردن تیم استان برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد. برپایی مسابقه دوی کوهستان در یاسوج
محمود قلی پور افزود:در این دوره از مسابقات ۵۰ شرکت کننده از استان واستان‌های همجوار در ۲ بخش آقا وخانم مسیر ۹ کیلومتری ابتدای پارک جنگلی یاسوج تا ارتفاعات مشرف به آن را دویدند.

وی ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی نقش بسیار مهمی درآموزش، توسعه وترویج ورزش همگانی دارند.
شادمان گودرزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش جوانان استان درآئین اهدای جوایز این مسابقات با اشاره به حضور تعداد زیادی از ورزشکاران هم استانی در تیم‌های ملی گفت: طی چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در هیات‌های ورزشی استان به ویژه هیات کوهنوردی انجام شده که امید می‌رود این ورزش مفرح در جامعه وخانواده‌ها همگانی شود.

در پایان از نفرات اول تا ششم این مسابقات در ۲ بخش آقایان وخانم‌ها با اهدای جایزه تجلیل وآقایان امیرآذریان، موسی بخشی، یوسف کاظمی وخانم‌ها زینب خرم روز، مریم جوکار وفاطمه صفوی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ط

نخستین دوره مسابقه دوی کوهستان با هدف استعدادیابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.