ویزیت رایگان در کلینیک آنلاین باشگاه خبرنگاران/

سوالات خود را در زمینه «گرمازدگی» اینجا مطرح کنید

از امروز سوالات خود را در زمینه «گرمازدگی» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

سوالات خود را در زمینه «گرمازدگی» اینجا مطرح کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان گذاشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین جهت تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می‌دهند.

جهت ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می‌توانید همه سوالات خود در زمینه «گرمازدگی» را تا ساعت ۲۴ دوشنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت ۱۷ سه شنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
نوشیدنی های با طبع خنک بحورید آب زرشک . چند قطره ابلیمو تو یه لیوان اب . هندونه و خیار سبز هم خوبن.
حرص هم نخورین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
باسلام.بنده موقع هواگرمی ،ازساق پاهام رنگدانه های قرمز درمیاد که بشدت باعث خارش میشه ،،واین درحالیست که وقتی بااب گرم اگه بشورم بدترمیشه ،،ولی آب سرد بهترمیکنه ،،لطف کنید راهنمایی کنید ، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام
من درروزهای گرم زیادعرق می کنم واکثربدن ولباس هایم خیس می شود درحالیکه عده ای اینگونه نیستند راه حل این مشکل چیست میزان عرق زیربغل من هم بسیاراست حتی درفصل زمستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سعی کنید در روزهای گرم زیاد عرق نکنید و به دیگران هم بگویید بیشتر عرق کنند.زیر بغل های خود را هم مجبور به عرق نکردن کنید.!!!!!!!!!!
آخرین اخبار