معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان :

باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، توام با امنیت استفاده شود

خجسته پور گفت: همه باید برای تحقق چهار محور اصلی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت باید در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه ستاد بر گزاری انتخابات استان سمنان با بیان اینکه رکن اصلی مردم داری و دموکراسی حضور مردم در انتخابات است گفت: حدودا سالی یکبار انتخابات در کشور برگزار می‌شود که نشان از توجه کشور به مشارکت سازمان یافته مردم در کشور است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های مختلفی برای مشارکت مردم است که یکی از آن‌ها انتخابات بوده است افزود: ۲ اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و در این جلسه هم به دنبال شروع جدی آمادگی در شهرستان‌ها هستیم.

خجسته پور تصریح کرد: همه باید برای تحقق چهار محور اصلی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت باید در انتخابات تلاش کنند.
وی ابراز داشت: در رقابت باید فضا برای حضور نمایندگان همه قشر‌ها محیا شود و این مهم می‌تواند زمنیه‌ای برای مشارکت بیشتر مردم را نیز فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه سلامت انخابات باید مهم شمرده شود بیان کرد: وظیفه شرعی و قانونی ما امنیت و حفاظت از آرا مردمی است.

وی اظهار داشت: فرمانداران باید افرادی را برای هیئت‌های اجرایی و ناظر معرفی کنند که دارای صلاحیت بوده و از هر گونه حضور در محافلی که باعث ایجاد تشویش اذعان عمومی در جامعه می‌شود خود داری کنند.

سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است که باید از آن برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامع استفاده شود گفت: نقطه اتکا وحدت بین مردم و مسئولین همین مشارکت مردمی در انتخابات است.

وی افزود: صدور احکام برای هیئت‌های اجرایی در کشور در اردیبهشت ماه انجام شده و از این پس باید فرمانداران از حداکثر ظرفیت و اعتبارات برای آمادگی انتخابات استفاده کنند.

متقی ابراز کرد: همه مراحل انتخابات به جز شمارش آرا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود پس نیاز است زیر ساخت‌های این حوزه از حالا آماده شود.

انتهای پیام / م

نقطه اتکا وحدت بین مردم و مسئولین مشارکت مردمی در انتخابات است

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار