۲۲ روز مانده به آغاز اعزام حجاج مازندرانی به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: بیش از ۴ هزار زائر مازندرانی ۲۲ تا ۲۹ تیر امسال به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدحبیب الله ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: ۴ هزار و ۲۴۵ زائر امسال در قالب ۳۰ کاروان شامل ۲۹ مدینه قبل و یک مدینه بعد، ۲۲تا ۲۹ تیر با شرکت هواپیمایی داخلی ایران ایر، از فرودگاه دشت ناز شهرستان ساری برای اعمال حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ارز همراه با توجه به نرخ در نظر گرفته شده بانک مرکزی را ۲۰۰دلار اعلام کرد و افزود: زائران مازندرانی می‌توانند با عضویت در پیام رسان بله، اطلاعات و آموزش‌های بیشتری را دریافت کنند.

ساداتی با بیان اینکه زائران از آوردن اشیا قیمتی مانند طلا و جواهرات، لپ تاب و تبلت خودداری کنند، گفت: با توجه به شعار امسال مبنی بر رونق اقتصادی، خرید‌های خود را در ایران انجام دهند.

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران برای صرفه جویی در هزینه مکالمه، سیم کارت و بسته اینترنتی خود را در همانجا تهیه کنند، افزود: اقامت در مدینه منوره امسال به دلیل ساخت و ساز و مشکلات دیگر، ۴تا ۵ روز در نظر گرفته شده است.

ساداتی گفت: بیمارانی که دارای بیماری خاص بوده برای به همراه آوردن دارو‌های تخصصی خود با پزشکان مربوطه هماهنگی و از آوردن دارو‌هایی که در لیست سیاه قرار دارند، جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

اعزام ۴ هزار زائر مازندرانی به سفر معنوی حج تمتع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار