معاون عمرانی استاندار قزوین:

آزادراه آبیک نباید به مجموعه زیاران آسیب بزند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: فعالیت‌های عمرانی در تکمیل آزادراه آبیک به قزوین نباید به مجموعه گوشت زیاران آسیب بزند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در نشست بررسی مسایل و مشکلات مجتمع گوشت زیاران با بیان اینکه آزادراه قزوین آبیک تحت نظارت قرارگاه خاتم الانبیاء قرار دارد و در سه فاز اجرا می‌شود، گفت: از ابتدا قرار بود که اقدامات عمرانی راه آبیک به مجموعه کشتارگاه زیاران آسیبی وارد نکند و شاید بتوان این موارد را با نشستی مشترک مرتفع کرد.

فرخز زاد افزود: مشکلات فواصل جاده با مجموعه گوشت زیاران و تاسیس بارانداز ملی گوشت در این مجتمع باید با جزییات بررسى شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین هم در این نشست گفت: روی جاده جدید که طرح اجرا می‌شود نمی‌توان تصمیم گیری کرد، اما در مورد جاده قدیم تا مجموعه زیاران باید یک کارشناسی ارزش صورت پذیرد.

منوچهر حبیبی تاکید کرد: هنوز شرکت پشتیبانی دام و دامپزشکی کشور به ظرفیت و پتانسیل گوشت زیاران پی نبرده است و این درحالی است که این مجموعه می‌تواند به عنوان بارانداز گوشت کشور راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ک

نشست بررسی مسایل و مشکلات مجتمع گوشت زیاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار